MAKIJAŻ W RÓŻACH!

by - 10:30

Hej kochani!
Dziś chciałabym pokazać Wam dzienny makijaż w innej kolorystyce niż zwykle. Ostatnio bardzo polubiłam róż na powiekach, bo dodaje coś ciekawego do makijażu ☺

Przejdziemy od razu do oczu bo twarz i brwi zrobiłam jak zwykle we wszystkich moich makijażowych postach. Oczywiście jak zwykle zapomniałam o bazie i zaczęłam od nałożenia jasnego połyskującego cienia na całą powiekę, którego później użyłam jako rozświetlacza na całą twarz. Następnie dwoma cieniami z paletki z Lovely podkreśliłam załamanie.



Aby lekko przyciemnić oko, wblendowałam ciemnofioletowy cień z tej paletki w zewnętrzny kącik oka i załamanie. Następnie na powiekę ruchomą nałożyłam korektor i wklepałam w niego róż z Wibo. Czegoś mi brakowało więc postanowiłam zrobić kreskę na załamaniu powieki granatowym cieniem z paletki od W7, która następnie roztarłam ku górze. Na sam konie w wewnętrzny kącik oka nałożyłam błękitny cień z tej samej paletki i namalowałam kreskę eyelinerem z Wibo. Bardzo pomagają mi w tym karteczki samoprzylepne, którymi zazwyczaj zaznaczamy kartki w podręczniku lub po prostu taśma klejąca.



skupienie i poważna mina jak zawsze.....
Na koniec podkręcam rzęsy zalotką, tuszuje je i maluje usta. Dajcie znać jak wam się podoba!






Photobucket

You May Also Like

19 komentarze

  1. Świetny, delikatny i dziewczęcy makijaż ;) Idealny na co dzień ;) I do tego w, modnych ostatnio, różach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten trik z karteczką :D
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy makijaż! ♥
    Oczywiście zoabserwowałam Twojego bloga, bo jest genialny i dopracowany w każdym calu ♥
    Pozdtawiam
    ULCIIAKK ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Luking gorgeous babe and...this palette looks so beautiful...Kisses, Neha

    http://www.theinstylejournal.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, delikatny makijaż! Ja niestety nie umiem robić kreski :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny, delikatny makijaz :) cudownie umiesz robic kreski, zazdroszcze! musze wreszcie sie nuczyc je rysowac ;p

    buuziaczki!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/07/witajcie-przygotowaam-dla-was-nieco.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż:)
    http://www.mariemodishness.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam różowe makijaże ♥
    kurczę, muszę w końcu wypróbować ten trik z karteczkami, bo moje kresi zawsze wychodzą nie takie jak trzeba xd

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Ci w tym makijażu :)
    hiiamgabi.blogspot.com------>KLIK
    Dopiero zaczynam,serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie Ci to wyszło, piękny makijaż! :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale slicznie wygladasz, cudny makijaz zwlaszcza dla Twojej buzi, pasuje <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny, lekki makijaż na lato :) Ciekawa obróbka zdjęć, fajnie wszystko pokazane! Ja, kiedy nałożę więcej niż 2 cienie, to na powiece robi się jednolita plama :P Dlatego stawiam tylko na tusz :D
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny delikatny makijaż oczu ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny, dziewczecy makijaż *-* pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy i delikatny makijaż, mega!

    https://thewiktoriablog.blogspot.com/ co prawda nie ma żadnych postów, bo dopiero zaczynam, ale obiecuję, że będzie ciekawie!

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!