SUNSET

by - 05:08

Ostanie dni z życia gimnazjalistki. Jestem ogromnie szczęśliwa, że mam już to wszystko za sobą. Chcę w końcu rozpocząć ostatni obowiązkowy etap nauki w moim życiu i zacząć samemu decydować o swoim wykształceniu. Ale zanim to nastąpi, nie zapominajmy o wyczekiwanych przez cały rok wakacjach. Mam nadzieję, że pozostawia mi tyle niesamowitych wspomnień co wakacji w zeszłym roku. I tego tez Wam życzę!
Zdjęcia, które szczerze nie pamiętam kiedy zrobiłam, ale już jakiś czas zalegają na pulpicie☺

Jeszcze raz, udanych wakacji!






Zapraszam na mój instagram, na którym można zobaczyć nie tylko zdjęcia z sesji!
Photobucket

You May Also Like

9 komentarze

  1. Ale śliczne zdjęcia, cudowny zachód słońca <3
    Tobie także udanych wakacji życzę :)
    Ja idę po wakacjach dopiero do II klasy gim także zobaczymy jak się u mnie dalej ułoży ;D
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny ten zachód słońca!
    aaaaach, przed Tobą najlepszy etap w edukacji i po cichu troszkę Ci zazdroszczę, bo sama niedawno skończyłam liceum i wspominam je wspaniale :) Pamiętaj, by od pierwszych dni brać udział w życiu szkoły i poznawać jak najwięcej nowych ludzi! No i uśmiechać się :) <3

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia sa genialne! Również życzę udanych wakacji i też kończe gimnazjum :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy rok w liceum to niestety znowu gimnazjum ;) Zalezy od szkoły, u mnie rozsz było już w drugim semetrze, niektóry maja już od poczatku, a nie którzy dopiero od drugiej klasy.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo sukcesów w przyszłości!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Również są to moje ostatnie dni bycia gimnazjalistką. Mam nadzieję, że te wakacje będą dla Ciebie niezapomniane!
    Cudowne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w nowej szkole oraz udanych wakacji! Śliczne zdjęcia :*
    Obserwuję, Zuzanna Kraczka Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. I tego tez Wam życzę!
    Zdjęcia, które szczerze nie pamiętam kiedy zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!