START

by - 04:52

Dlaczego tak szybko? Zaraz pierwszy tydzień wakacji będzie za nami. Nie chce tak. Nie chce spędzić tych wakacji leżąc w łóżku, oglądając seriale i patrząc na zegar z niedowierzaniem tego jak cały dzień przeleciał mi przez palce. Na szczęście mam wymówkę bo moje gardło ostatnio mnie zawodzi. Inaczej nie wybaczyłabym sobie zmarnowania wakacji na takie głupoty. Wiem, wiem - tak jest łatwiej, ale czy lepiej? Może czas wstać sprzed laptopa, zebrać się i zaplanować ten dzień tak jak wyobrażałeś/aś sobie te wakacje siedząc na lekcji matematyki w szkole. Tak, jasne... jeśli dzisiaj tego nie zrobisz jutro będzie tak samo! Zrób to teraz! Mam nadzieję, że wystarczająco zmotywowałam cię do podniesienie pupy i działania hah. Ale najpierw zapraszam do obejrzenia zdjęć jeszcze z całkiem ciepłego wiosennego dnia ❤









Zapraszam na mój instagram, na którym można zobaczyć nie tylko zdjęcia z sesji!
Photobucket

You May Also Like

13 komentarze

  1. Moje każde wakacje mam spędzić super a i tak zawsze wyglądają tak samo :P Ale nie ma co narzekać, lubię spotkania z przyjaciółmi, ale też trochę posiedzieć przy komputerze. Śliczne zdjęcia, tylko stylizacja jeszcze bardziej wiosenna niż letnia :) U mnie zdecydowanie górują teraz szorty i koszulki :)
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. O mi też szybko mijają dni :)
    Ale nie mogę powiedzieć, że nic nie robiłam, bo przez kilka godzin zajmuję się szukaniem pracy i załatwianiem spraw na mieście, a potem gdzieś się pójdzie i samo mija :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia! Udanych wakacji!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia! <3

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś śliczna i fotogeniczna! W połączeniu z naturą zdjęcia wyszły pięknie i delikatnie, naturalnie!

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wakacje trzeba wykorzystać jak najlepiej :D
    Wspaniałe zdjęcia :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. No prawie udało Ci się mnie zmotywować, prawie! :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, trzeba zaplanować wakacje tak, aby nie były zmarnowane. Jakie ładne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto podnieść się i zacząć działać, czasu jest mało i płynie bardzo szybko a każda chwila która minęła jest już nie do odzyskania. Piękne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam wrażenie, że marnuje swoje wakacje.. Chyba czas zacząć wykorzystywać je w 110% ! W końcu został niewiele ponad miesiąc. Super zdjęcia! :)
    Pozdrawiam,
    Mój blog<-- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!