BRAK

by - 10:07

Brak czasu, brak weny, brak chęci - to wszystko złożyło się na  to, że jestem tu dopiero teraz. Mimo, że nikt tego nie zauważył, ja zawsze miałam to gdzieś na końcu głowy i moje myśli krążyły wokół tego, że chciałabym wrócić. Blog to mój mały kawałek internetu. Zbieram tu wszystkie moje przemyślenia, wspomnienia i nie chciałabym od tak o nim zapomnieć. Początek "czerwcowych wakacji" (czyt. luzu) to dobry moment na kolejny powrót i kopnięcie się w tyłek do bycia regularnym.☺









Photobucket

You May Also Like

3 komentarze

  1. Dobrze, że blog jest dla ciebie miejscem o takiej wartości, życzę powodzenia i dużo motywacji.
    Świetne zdjęcia!
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sliczne zdjęcia! :D

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój blog:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!