SKATE GIRL

by - 11:45

Hej misie!
Jak tam samopoczucie po majówce. Jak dla mnie trwała ona zdecydowanie za krótko i przydałby się jeszcze jeden tydzień. Przyznam się, że z końcem roku coraz bardziej się stresuję. Zwłaszcza że nauczyciele nie odpuszczają i mam zaplanowane jeszcze kilka sprawdzianów na najbliższe tygodnie. Chciałabym aby wszystko było po mojej myśli. Nie mogę się doczekać wakacyjnych wypadów nad morze, więcej czasu dla siebie i przyjaciół, mniej głupich zmartwień i wyścigów z samą sobą o jak najlepszą średnią.  Ale kończąc temat szkoły i schodząc na coś przyjemniejszego, to jestem ogromnie szczęśliwa że udało mi się chwycić trochę słońca w ciepłe dni i zrobić kilka fotek. Dziś zdjęcia, które bardzo mi się podobają mimo, że szczerze nie jest to do końca mój klimat. Ale jestem zadowolona, że wytrwałam na desce i się nie zabiłam, bo utrzymanie równowagi nie jest moją mocna stroną haha. Wakacyjne sporty są moimi ulubionymi. Uwielbiam spędzać czas na świeżym powietrzu, kiedy promyki słońca opalają mi twarz. Rolki, gimnastyka, czy stara deska mojego brata - kocham to! Jeśli chodzi o deskorolkę to jeszcze sporo nauki przede mną, ale dla chcącego nic trudnego! Cenię takie przedmioty z przeszłością. Kryje się w nich jakaś historia, każdego kto z nich korzystał.









Photobucket


You May Also Like

25 komentarze

  1. Ja to bym z chęcią przedłużyła tę majówkę, przynajmniej o 3 dni! :D Kiedyś chciałam się nauczyć jeździć na deskorolce, ale jednak zrezygnowałam :D
    Świetnie wyglądasz, bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w nauce jazdy na desce :)
    Ja jutro też powracam do obowiązków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wracam jutro do szkoły, nie jestem jeszcze gotowa psychicznie chyba na to, jakoś tak nie przepadam za niektórymi osobami w mojej klasie ;p CO do deski, to próbowałam we wakacje, z marnym skutkiem, ale Tobie życzę powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak, zdecydowanie przydałoby się więcej wolnego <3 Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie dzisiaj się nie chciało nawet podnieść z łóżka, a tu trzeba było na zajęcia jechać :(
    Masz całkowitą rację - majówka powinna trwać dwa tygodnie! :D
    Życzę powodzenia nauki na desce. Przyznam, że nigdy nie potrafiłam nawet na niej dobrze stanąć. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze wolne zlatuje tak szybko, ja tez już nie moge sie doczekac wakacji ♥
    podobaja mi sie ta sesja, ja rowniez lubie spedzac aktywnie czas. Powodzenia w nauce na desce :D

    Obserwuje ♥

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jazda na desce jest super♥ Uwielbiam! To super pasja i powodzenia z nauką xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolne zdecydowanie minęło za szybko, ale cóż wszystko co dobre szybko się kończy :/ Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie luźne zestawienia! świetnie wyglądasz :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny Blog *.* i Cudowne Zdjęcia <33

    Co powiesz na wspl obs ? <33

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak, nauczyciele teraz zarzucają nauką... Świetne zdjęcia! Moja przygoda z deskorolką zakończyła się bolesnym pocałunkiem z betonem, więc ja już sobie daruję tą dalszą znajomość ;) Preferuję rolki ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Najpiękniejsze własnie są te rzeczy, które mają przeszłość i jakąś wartość sentymentalną
    Świetne te zdjęcia!

    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz! :)
    Pozdrawiamy, xxx
    ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  15. wygladasz super! tez troche jezdzilam, ale wole rolki :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta majówka trwała zdecydowanie za krótko! Jak tylko pomyślę o nadchodzącej nauce i nauczycielach, którzy będą chcieli nadrabiać oceny to robi mi się słabo! Czekam na ciepłe dni :(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. super zdjęcia :) ja nawet na rolkach nie umiem jeździć

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ze sprawdzianami pomęczę się jeszcze z 2 tygodnie później już spokój :D
    Bardzo podobają mi się te zdjęcia
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. I love it!! ❤ Have a nice weekend!

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia i stylizacja :) dla mnie jazda na desce to czarna magia i chyba zawsze tak będzie :D pozdrawiam, darinkr blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia! Ja nigdy nie jeździłam na desce, jakoś mnie nie kusi. Trzymam kciuki abyś szybko nauczyła się dobrze jeździć ♥
    Kochana zapraszam Cie do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu ♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/2017/05/konkurs-z-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Też uwielbiam letnie sporty. Zawsze chciałam się nauczyć jeździć na desce, ale jak dotąd średnio mi to szło. Fajny klimat mają te zdjęcia :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Również uwielbiam spędzać czas na świeżym powietrzu! Szczególnie skakanka, rowerek i rolki!♥

    Nowy post!♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  24. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!