PIELĘGNACJA #2 + PEELING DIY

by - 12:09

Hej kochani!
Wracam po kilkudniowej przerwie i odpoczynku w stolicy! Dziś kolejny post z serii moich ulubionych produktów do pielęgnacji.
Na pierwszy rzut idzie żel do mycia twarzy, który mam od niedawna, ale bardzo fajnie mi się sprawdza. Dobrze oczyszcza, mam wrażenie, że nawilża skórę. Jedyne co w nim mi przeszkadza to dość intensywny zapach.


Kolejnym produktem do pielęgnacji, który ostatnio polubiłam jest najzwyklejsza wazelina kosmetyczna, która świetnie odżywia usta. Używam jej zawsze na noc i rano usta są bardzo nawilżone.


Jeśli mowa o ustach to w mojej pielęgnacji nie może zabraknąć peelingu. Najlepiej zrobionego własnoręcznie z kawy, bądź cukru. Wystarczy dodać do tego żel do mycia twarzy, jakiś olejek pielęgnacyjny i gotowe.


Ostatnimi ulubieńcami pielęgnacyjnymi są maseczki z ziajii. Używam ich już od jakiegoś czasu i bardzo je lubię. Ostatnio skusiłam się też na peeling i myślę, że będzie się fajnie sprawdzał.


Używacie któregoś z tych produktów?

Photobucket


You May Also Like

11 komentarze

  1. Bardzo lubię te maseczki z ziaji :) Uwielbiam domowy peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maseczki z ziaji wygrywają za każdym razem w 100%! :)

    zapraszam do mnie: http://anphotographyx.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł z własnymi maseczkami
    chociaż nigdy nie próbowałam

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej nie używam maseczek, ale dużo dobrego słyszałam o tym z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego z tych produktów jeszcze nie używałam ale prezentują się całkiem ciekawie :)
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię produkty ziaji, maseczek używam często :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie mam takiego ulubieńca z Ziaji ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!