TWO MONTHS!?

by - 10:16

Hej misie!
Jak się czujecie z faktem, że do końca szkoły zostało tylko trochę ponad dwa miesiące!? Mnie to ogromnie cieszy, szczególnie, że to dwa ostatnie miesiące w gimnazjum (nie polecam). Jestem niesamowicie ciekawa szkoły średniej i myślę, że zmiana otoczenie się przyda. Jak na razie trzeba będzie trochę podciągnąć oceny. Ale dam radę!

Trzecioklasiści - Jak tam Wasze samopoczucie przed testami? 😋

Postanowiłam też zacząć wrzucać posty regularnie we wtorki i piątki. Zobaczymy czy mi się to uda!

Na zdjęciach moje kolorowe, ulubione ostatnio spodnie z dziurami! Lubicie tą modę na dziury?









Photobucket


You May Also Like

14 komentarze

  1. Spodnie są genialne :) Świetnie wyglądasz :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę wytrwałości w tym postanowieniu o postach we wtorek i piątek, mi trudno byłoby dodawać posty zawsze według jakiegoś grafiku. Ale i tak dodaję często :)
    Nawet nie wiesz jak mnie ucieszyłaś, w tym całym szkolnym wirze zapomniałam, że rzeczywiście, to już tylko 2 miesiące! Powodzenia na teście gimnazjalnym, ja będę miała za rok ;)
    Bardzo ładne są te spodnie. Świetne są te naszywki!

    Życzę miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. wow spodnie sztos! pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też piszę w tym roku egzamin gimnazjalny. Wcześniej się bałam, ale teraz chcę mieć to po prostu już za sobą.

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne spodnie ;) super wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze tylko niecałe 2 tygodnie i egzaminy. Nie mogę uwierzyć, że już to tak szybko zleciało. Jakoś damy radę! Super spodnie :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne spodnie :)
    Ja do egzaminów mam jeszcze rok :)
    Obserwuję! Zastanawiam się dlaczego tak późno :)
    Mało brakuje mi do 280 obserwatorów. Pomożesz?
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w regularności i tak, ten czas do wakacji już cieszy :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł regularnymi postami ;)
    bardzo podoba mi się stylizacja a szczególnie spodnie <3

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są te spodnie ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post. ❤
    I following your blog, please follow me back 😉
    Special Section

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!