ROSSMANN -49% / -55%

by - 10:36

Hej kochani!
Dziś przychodzę do Was z nowościami z Rossmanna, które udało mi się kupić na promocji. Mam nadzieję, że znajdę jeszcze kilka rzeczy, które nie są wykupione w każdym Rossmannie.


Eyeliner ma bardzo fajną końcówkę, którą można zrobić precyzyjne kreski.


Paletka ma śliczne kolory. Pigmentacja nie jest jakaś super, ale do dziennego makijażu sprawdzi się idealnie.


Bronzer ma lekko ciepłe tony. Mam co do niego mieszane odczucia, ale myślę, że w lato będzie idealny do opalonej skóry. Prześlicznie pachnie mleczną czekoladą.



Kolejnym produktem jest zwykły balsam do ust, który szybko chwyciłam przy wyjściu. Szczerze to średnio nawilża i raczej go nie polecam.


Ostatni jest podkład, który jest w idealnym kolorze dla mnie. Użyłam go tylko raz i krycie jest średnie. Jako, że nie potrzebuje dużego krycia to dla mnie jest okej.


Kupiliście coś na tej promocji?

Photobucket


You May Also Like

21 komentarze

  1. Widziałam te małe czekoladki z lovely, także w wersji rozświetlacza, a także różu :)
    Paletka z lovely wygląda ciekawie, fajne ma opakowanie! Domyślam sie właśnie, że pigmentacja nie zachwyca, ale na co dzień - czemu nie!
    Życzę miłego wieczoru!

    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakos nie;p poki co nie ciagnie mnie do tych rzeczy hah :D jakos sie jeszcze nie maluje az tak mocno :) zadwala mnie maskara do rzes i cos do brwi ;p

    mogę liczyć na poklikane w linki, to dla mnie bardzo, bardzo ważne <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/how-to-wear-it-can-find-it-festival.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupiłam bardzo duzo rzeczy :D

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful products dear!
    How about follow each other?
    IvaFashionDiary

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdecydowanie wolę ayelinery w żelu :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam korektor i pomadkę :D
    Właśnie ta pleta mnie też kusiła, ale w sumie mam taką ciemniejszą i mi na razie wystarczy :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Także zakupiłam ten bronzer i tak jak ty nie jestem do końca pewna, czy to dobry wybór :/
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  8. Również skorzystałam z promocji, o ktorej za kilka dni pojawi sie wpis na moim blogu, ale tymczasem zapraszam na wczorajszy, jeszcze calkiem nowiutki ;)
    Btw mam ta palete jeszcze z poprzedniej promocji i polecam kupic do niej baze np z wibo w kredce, efekt jest milion razy lepszy ;) pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  9. super post <3 dałam obserwacje bo mega blog <3 zapraszam do mnie :) http://pomyslowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja równiez skusiłam się na między innymi na czekoladkę z lovely, i jestem bardzo ciekawa jak będzie mi się sprawdzac;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ubolewam nad tym, że tak czekoladka od Lovely jest dla mnie za ciepła :( Na promocji w Rossmannie kupiłam podkład Maybelline Super Stay 24h, jednak najjaśniejszy odcień jest dla mnie lekko za różowy, tusz do rzęs Pump Up od Lovely i róż od Wibo, który jest świetny! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam paletke z lovely i gdyby nie słaba trwałość to jestem w nich zakochana! :)
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. tez mam ten eyeliner! ja kupilam podklad, puder, palete rozswietlaczy, tusz do rzes! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne kolory paletki! Ja upolowałam na promocji swój ulubiony tusz jak i podkład + jakieś inne dodatki :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kupiłam na promocji całkiem sporo rzeczy, ale trudno wymienić mi tutaj wszystkie. Planuję zrobić haul na swoim blogu, więc zapraszam! :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/04/in-winter-i-plot-and-plan-in-spring-i.html

    OdpowiedzUsuń
  16. ja w ostatni dzien wyprzedazy kupilam sobie zestaw rozswietlaczy i brazerow do twarzy z wibbo ;p nie moglam sie oprzec aaahaha :D

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią, buuziaczki!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/wear-black-or-stay-naked.html

    OdpowiedzUsuń
  17. super produkty :) ja zakupy zrobiłam kilka tygodni przed wyprzedażą ...


    Zapraszam do mnie http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!