MUZEUM II WOJNY ŚWIATOWEJ W GDAŃSKU

by - 13:41

Po co chodzić do muzeum!? Strata czasu, pieniędzy i nudne godziny, które można by spędzić w inny sposób. Ale nie musi tak być. Wystarczy trochę chęci, a można dowiedzieć się czegoś z  historii  (możliwe, że nawet Twoich przodków). Ostatnią niedzielę miałam okazję spędzić w Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku i było to najlepsze muzeum jakie zwiedzałam. Klimat tego miejsca i pomysłowość wystroju sal były świetne. Każdy szczegół był dopracowany i widać wysiłek jaki włożono w przygotowanie wystawy. Podsumowując, jeśli mielibyście okazję być w Gdańsku to serdecznie polecam Wam zwiedzenie tego miejsca!









Zapraszam na mojego instagrama i nowego snapchata!

                                                                                                                                               sc: vikkakk

Photobucket    

You May Also Like

12 komentarze

  1. Jestem z Gdańska :D

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/04/love-yourself.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio polubiłam muzea :) Jak będę w Gdańsku to chętnie zaglądne :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne muzeum!
    Bardzo lubię twojego bloga! :
    Super zdjęcia!
    Pozdrawiam, miłego dnia ♥
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie specjalnie interesuję się historią, nie należy to do moich pasji. Ale druga wojna światowa to temat dla mnie bardzo ciekawy, najciekawszy, na który wiedzę lubię pogłębiać, więc bardzo lubię muzea o tej tematyce. Szkoda, że nie miałam okazji być jeszcze w muzeum w Gdańsku, ale wszystko jeszcze przede mną! :)
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałyśmy okazji jeszcze odwiedzić tego miejsca, ale każdy polak powinien się zainteresować tą historią 2 wojny!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam sie dowiadywac nowych rzeczy o historii Polski, jak bylo przed wojna i jak potoczyly sie nasze losy po wojnie. :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię muzea związane z wojną! W Gdańsku często nie bywam, ale zaciekawiłaś mnie tym miejscem i na pewno postaram się przy okazji odwiedzić ;)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię muzea. W tym konkretnie nie byłam ale może kiedyś :) Nie tak dawno bardzo interesowałam się historią wojny. Bardzo dużo czytałam na ten temat i oglądałam wiele filmów dokumentalnych.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jednak nie za bardzo przepadam za muzeami. Owszem, trafiają się takie, po których odwiedzeniu jestem pod wrażeniem, wychodzę zadowolona. Ale jednek bardzo wiele nadal mniennie przekonuje.. :)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią kiedyś odwiedzę to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!