MOMENTS

by - 12:53

Ile razy chcieliście zatrzymać czas? Pędzące chwile, minuty, godziny przeciekające nam przez palce. Każdy z nas ma wspomnienie do, którego chciałby wrócić. Ale czy to nie jest wyjątkowe przeżyć coś tylko jeden raz w życiu. Przeskakując z myśli na myśl cały czas w mojej głowie widnieje jedno pytanie "Dlaczego czas tak szybko leci?". Sięgamy wspomnieniami do najmłodszych lat i chcemy tam wrócić. Lata beztroski, odkrywania otaczających nas rzeczy. 

Może na tym polega cała magia? Aby mieć niedosyt. 
Korzystajmy z tego co mamy, bo kiedyś będziemy chcieli do tego wrócić.







Photobucket


You May Also Like

9 komentarze

  1. Świetna sesja!
    Mam wiele wspomnień, do których chciałabym wrócić.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, należy korzystać z chwili obecnej, bo czas strasznie szybko leci. Jakie świetne zdjęcia. Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia! :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, trzeba czerpać z życia garściami, bo nigdy nie wiemy, kiedy może się skończyć ;)

    ♥ Pisane z pasją >KLIK< ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jak bardzo chciała zatrzymać się w czasie odpowiada mi wiek w którym aktualnie jestem :D
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama się zastanawiam, dlaczego czas tak szybko pędzi. Nieraz mam ochotę cofnąć się wspomnieniami do przedszkola, podstawówki bo to były piękne czasy dla mnie :) Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, tak, masz rację. Na tym właśnie polega cała ta magia! Chcemy wrócić do naszych wspomnień, bo dobrze wiemy, że się nie da, i dlatego też są dla nas takie cenne. Niedosyt, dobrze to ujęłaś, ale to tak naprawdę sprawia, że tak miło wracać myślami do wspaniałych chwil :) Ślicznie wyglądasz!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia!
    Bardzo ładnie wyglądasz ♥
    Wspomnienia są magiczne, ale w samym słowie "wspomnienia" słychać tylko przeszłość.
    Szkoda, że się nie da wrócić do niej.
    Pozdrawiam, miłego dnia :)
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a beautiful post and outfit.

    👜 Shop Ladies Cheap Handbags Online at discount prices

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!