KOSMETYCZNI ULUBIEŃCY OSTATNICH MIESIĘCY

by - 02:30

Hej kochani!
Dziś chciałabym pokazać Wam kosmetyki (ale nie tylko), które ostatnio skradły moje serce.


Może zaczniemy od produktów do oczu. Pierwszym moim ulubieńcem jest cień do powiek z Inglota Sprint 40. Bardzo ładnie rozjaśnia wewnętrzny kącik oka i długo się trzyma. Jeśli mowa o cieniach to nie mogłabym zapomnieć o mojej ukochanej paletce z Makeup Revolution, której recenzje znajdziecie tutaj. Z tej samej firmy mam pędzelki do oczu, które były razem z paletką. Niestety nie wiem czy są dostępne oddzielnie, ale są mięciutkie i świetnie się nimi pracuje. Kolejnym produktem do oczu jest już mocno zniszczony brązowy eyeliner z Golden Rose. Fajnie rysuje się nim kreskę i ma wyraźny kolor. Jedynym jego minusem jest opakowanie, które bardzo szybko się zniszczyło, ale nie będę się czepiać zważając na jego cenę. Ostatnim już ulubieńcem z kategorii oczu jest tusz do rzęs z Eveline Cosmetics. Jak dla mnie daję prześliczny efekt lekko sztucznych rzęs, przy czym nie skleja ich.






Przechodząc do twarzy zacznę od podkładu z Maybelline, którego używam bez przerwy od jego zakupu. Ma fajną formułę lekkiego musu i nie czuć go na twarzy. Najlepiej nakłada mi się go gąbeczką (oczywiście zmoczoną), którą kupiłam w Hebe. Używam jej od niedawna, ale już mogę powiedzieć, że jest dosyć twarda. Ostatnio powróciłam do mojego pierwszego korektora z Bell, bo ma bardzo jasny odcień przez co jest dla mnie idealny pod oczy. Polubiłam używanie rozświetlacza i nie mógłby być to inny niż ten słynny rozświetlacz z Lovely.




Na końcu możemy przejść do produktów do ust. Średnio lubię pomadki, ale te są prześliczne! Pomadkę z Lovely, którą najbardziej lubię w połączeniu z konturówką trudno zetrzeć. Jest matowa, ale nie wysusza ust co jest jej wielkim plusem, a jej cena to jakiś żart, więc naprawdę polecam Wam ją sprawdzić. Swoją droga przypomina mi dzieciństwo bo pachnie pomarańczową mambą. Jeśli chodzi o pomadkę z Bell to nie jest ona do końca matowa, ale nie przeszkadza mi to. Ma śliczny wiosenny kolor i najbardziej lubię ja w połączeniu z błyszczykiem z Sinsay.



Mieliście któreś z tych produktów?


Photobucket


You May Also Like

25 komentarze

  1. Fajni ulubieńcy :D Zakochałam się w odcieniach tej paletki *_* Z produktów w prawdzie żadnego nie miałam, ale uwielbiam pomadki z Lovely :D
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tusz z Eveline, ale inny - spisał się genialnie! :)

    Będzie mi miło, jak wpadniesz do mnie! ♡
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tylko tą matową pomadkę z Lovely. Jest cudowna i mam zamiar kupić następną :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zakupić wreszcie tę pomadkę z Lovely, ale co jestem w Rossmannie to jej nie ma :|

    https://kierunkowy-48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. szminka mnie zaciekawiła :d

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadam tą pomadkę z lovely i u mnie też świetnie się sprawdza!:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie. U mniee też najnowsi ulubieńcy :) Pozdrawiam :)
    http://loveelyem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jedynie mialam okazje testowac ten rozswietlacz z lovely ;) i goraco polecam!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taką samą pomadkę i kreskę do ust :)
    Wydają się to być bardzo dobre kosmetyki :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo potrzebuje link do tych pędzelków z Makeup revolution, gdzie je kupiłaś?
    A o tym rozświetlaczu słyszałam bardzo dużo, ponieważ podobno jest super! :)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam ten rozświetlacz :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham tę szminkę z Lovely, ale akurat teraz przerzuciłam się na pomadkę z Golden Rose nr 13... CUDO ! ♥ Pozdrawiam, obserwuję♥ Może rewanż ;)?

    ♥NOWY POST-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  12. rozświetlacz z lovely i tusz do rzęs z eveline są najlepsze !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę zainteresować się tym podkładem ;)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O matowych pomadkach Lovely słyszałam bardzo dużo dobrych opinii ale jeszce nie udało mi się jej zakupić. Jeśli chodzi o resztę produktów to jeszcze o nich nie słyszałam. Zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękna paletka! :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kosmetyki. Fajnie to wszystko opisałaś. Ja lubię pomadki, są świetne. Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten rozświetlacz! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesołych Świąt! :*

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!