PIELĘGNACJA #1

by - 13:37

Hej kochani!
Dziś mam dla Was pierwszy post o mojej pielęgnacji twarzy. Chciałabym pokazać Wam kosmetyki, które ostatnio polubiłam. Nie przedłużając, pierwszym i najważniejszym kosmetykiem bez którego nie ma mowy o pielęgnacji skóry jest płyn micelarny. U mnie jest to płyn z Yves Rocher. Jest bardzo delikatny, ale dobrze zmywa makijaż. Skóra po nim jest świeża i oczyszczona.


Kolejnym kosmetykiem, który świetnie się u mnie sprawdza jako krem do twarzy na noc jest balsam do ciała. Zaczęłam go używać, kiedy po prostu krem mi się skończył, ale okazało się, że ten produkt bardzo dobrze go zastępuję. Fajnie nawilża i ma dosyć gęstą konsystencje, która najbardziej mi odpowiada.


Ostatnim moim pielęgnacyjnym ulubieńcem jest siarkowy, matujący krem. Używam go jako bazę pod makijaż i sprawdza się bardzo fajnie w tej roli. Po wchłonięciu zostawia skórę nawilżoną i wygładzoną. Jeśli chodzi o matowienie to nie jest to ogromna zmiana, ale od kiedy używam tego kremu skóra po kilku godzinach nie świeci się tak, jak świeciła się wcześniej. Ogromnym jego plusem jest wydajność. Używam go od dwóch miesięcy, a ubyło go naprawdę mało. Jedyne co w tym kremie mi nie odpowiada to zapach, ale można się do niego przyzwyczaić.


Dajcie znać czy używaliście któregoś z tych produktów i co o nim sądzicie!
Za jakiś czas pojawi się kolejny wpis z tej serii ☺


Photobucket


You May Also Like

17 komentarze

  1. Bardzo ciekawe produkty! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam też ten krem od Vaseline, ale zielony :) Wypróbuje go na twarz ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również posiadam ten krem z barwy siarkowej i jest świetny. ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio coraz bardziej dbam o pielęgnacje swojej twarzy, ale tych produktów jeszcze nie używałam. Chociaż myślę o zakupie kremu siarkowego, bo dużo o nich słyszałam :)

    Mój blog-klik!
    Mój kanał-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam tych produktów, ale chyba przetestuję ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę je przetestować :)

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. thanks for the share <33


    would you like to follow for follow ? let me know on my blog <3

    New post - Sporty 70s OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam tych kosmetyków, od dawna kusi mnie jednak ten krem z barwy siarkowej :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zainteresował mnie krem z barwy siarkowej, będę musiała go wypróbować!


    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kremy ;) Pozdrawiam http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog!Pozdrawiam http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tym kremie. Kosmetyki YR stają się coraz popularniejsze :)

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe kosmetyki ;3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych produktów.
    Zaciekawił mnie krem siarkowy :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie słyszałam dużo pozytywnych opinii o kremie z barwy siarkowej, chyba go wypróbuję. Produkty z Yves Rocher uwielbiam :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!