ONE YEAR

by - 04:32

Jeden rok. Ten jeden pierwszy rok z blogiem. Dokładnie rok temu - 5 marca 2016 roku postanowiłam założyć tego bloga. Jak ze wszystkim były lepsze momenty i gorsze, ale nie żałuję. Według mnie była to dobra decyzja. Przez ten rok udało mi się tu zgromadzić wszystkie pomysły, przemyślenia i zdjęcia, które będą przywoływały miłe wspomnienia jeszcze długi czas. Od tamtego dnia wiele się zmieniło. Zaczęłam postrzegać pewne rzeczy w inny sposób i przede wszystkim mam swoją małą motywacje do działania 😊



Photobucket


You May Also Like

21 komentarze

  1. Super,że prowadzisz bloga już rok. Ja niedawno zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ten czas szybko leci! Gratuluję roku blogowania i życzę kolejnych, długich lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wytrwałości!

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, oby tak dalej!
    Po roku potem jest z górki jeżeli chodzi o wytrzymałość :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę Ci jeszcze więcej sukcesów ;)

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę wszystkiego dobrego na kolejne lata! ;)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę dużo sukcesów na następne lata!
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje! ja to juz nawet nie pamiętam od kiedy mam bloga XD

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Dużo sukcesów blogowych i wytrwałości w tym co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z blogami jestem chyba już 8 lat, przerwy były mniejsze, większe, różne adresy ale wiem, że to jest to co kocham :)
    tego Ci życzę, żebyś czuła, że robisz to co kochasz ;)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mniej więcej rok temu zaczęłam systematycznie prowadzić bloga! Życzę dalszych sukcesów i zapraszam do mnie. Obserwuję :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful ♥

    I will be glad to friendships with blogs ♥ Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post !! :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje i życzę dalszych sukcesów ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne zdjęcia!! <3 Gratuluję!

    Będzie mi bardzo milutko, jeżeli zaglądniesz do mnie:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjecia i super blog!

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję roku! Kolejne pójdą już z górki :) z okazji blogowych urodzin życzę samych szczerych komentarzy i wielu wiernych czytelników :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny Blog *.*
    Miło na niego wchodzić <33!

    Co powiesz na wspl obs ? ;)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!