BORING WEEKEND

by - 04:26

Hej kochani!
Chwilę mnie tu nie było, ale już wracam z pełną głową pomysłów! Leniwy weekend to chyba jedna z form, których bardzo nie lubię i staram się unikać. Jednak nie zawsze się to udaję, a że nauka nie jest tym co przez te dwa wolne dni robię to wczoraj postanowiłam poszperać w internecie w poszukiwaniu seriali. I znalazłam! Jeden z lepszych, najbardziej wciągających jakie oglądałam - Riverdale. Opowiada on historię zabójstwa nastolatka. Fabuła jest niesamowici ciekawa, a wielowątkowość sprawia, że poznajemy bardziej historię bohaterów. Aktualnie serial ma przerwę i wróci dopiero pod koniec marca, nad czym bardzo ubolewam. Jeśli lubicie taki gatunek serialu to bardzo Wam go polecam! Jako, że książka z geografii kurzy się na biurku już od kilku dni, muszę do niej dziś usiąść. Miłej niedzieli! Już niedługo kilka postów urodowych 😊




Photobucket


You May Also Like

11 komentarze

  1. Interesujący, lifestylowy post ^^

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię robić sobie takie leniwe weekendy. Czasami jednak chciałabym w jakiś zwykły dzień zostać w domu i po prostu popracować, ale niekoniecznie uczyć się tylko zająć się czymś "ważniejszym" w tym momencie dla mnie :>
    Nataliusz

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to ja też miałam dość leniwy weekend, tylko dzisiaj przejrzałam historię i matmę bo jutro sprawdzian. Jednak nie jestem zmęczona, bo wiem, że zaczynający się jutro nowy tydzień szkolny nie będzie zbyt wyczerpujący. O tym serialu nie słyszałam, ale bardzo lubię filmy/seriale/opowieści o samobójcach (haha) więc postaram się zobaczyć twoją propozycję. Huhu czekam na posty urodowe, ale mam nadzieję, że wstawisz także jakąś sesję ;)

    Miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. A mój weekend był praktycznie w pracy :(

    Pozdrawiam:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rzadko kiedy mam wolne weekendy, kiedy już się taki nadarzy - niewychodzę z łóżka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez nie mam wolnego zazwyczaj nigdy jak niektore poprzedniczki :C zazdroszcze wolnego, luznego weekendu!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście Rivendale mi się podobał, ale nie wciągnął mnie tak bardzo jak SKAM. uważam, że SKAM to najlepszy serial na świecie i z całego serca polecam go każdemu.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo ostatnio osób poleca ten serial więc chyba sama się skuszę i zacznę go oglądać :)
    https://juliasliwienska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wlasnie mialam zaczac ogladac ten serial, czy to wlasnie tam gra Cody z Nie ma to jak hotel? :D
    btw z niecierpilwością czekam na nowe posty!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!