TWO SIDES

by - 09:50


- Na pustyni jest się trochę samotnym. 

- Równie samotnym jest się wśród ludzi.

                                                                                       "Mały książę" ~ Antoine de Saint-Exupéry 



Ile razy mijamy kogoś na ulicy, spoglądając na niego zaledwie jedną, dwie, trzy sekundy. Można powiedzieć, że jest to codzienność. Ale czy zastanawiamy się jakim człowiekiem jest ta osoba, jakie ma zainteresowania i czy jest szczęśliwa? -Oczywiście, że nie.
Możemy to sobie wyobrazić jedynie przez to co widzimy. Ale czy zawsze to co widzimy jest tym co chcielibyśmy widzieć...
Samotność. To niechęć poznania drugiego człowieka inaczej niż wzrokowo. Często dzielimy ludzi na lepszych i gorszych jedynie na podstawie wyglądu. Każdy z nas lubi patrzeć na ładną buzie i wysportowane ciało. Czy nie ważniejsze jest to co ta osoba ma do powiedzenia, jak postrzega świat i Ciebie? Zapominamy o tym, co tak naprawdę wyróżnia każdego z Nas - wnętrze.
Niby to takie banalne. Można powiedzieć, że napisałam to co każdy wie już od dawna, ale na własnym przykładzie wiem, że są to tylko puste słowa, a do ich realizacji potrzeba więcej iż samych chęci.














Photobucket

You May Also Like

18 komentarze

  1. Samotność w dzisiejszych czasach jest dość popularna.. Piękne zdjęcia kochana :*
    Zapraszam: MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy i mądry post. Ludzie nie zdają sobie sprawy, jaka samotność może być dla nas ciężarem, dlatego uważam, że każdy powinien mieć swoją bratnią duszą.
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od zawsze boję się samotności- mądry post. Fajnie ,że piszesz takie posty :)
    Mało brakuje mi do 140 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Samotność jest moim zdaniem najgorszą rzeczą, która może się nam przydarzyć. Bo żaden człowiek nie wytrzyma sam przez dłuższy czas.
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na mojego bloga modowego :)

    http://gallantyno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Samotność jest straszna, samotnośc w tłumie ludzi najgorsza

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz. Zdjęcia bardzo mi się podobają :D

    http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze byłam się samotności.
    Cytat z mały książę <3
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mądrze napisane! Samotność to jedna z najgorszych rzeczy...
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i banalne, ale naprawdę w tych czasach przeraża mnie to ocenianie ludzi przez pryzmat wyglądu, ubrań itd. Wiadomo, że pierwsze wrażenie jest ważne, ale najważniejsze powinno być to, jaki ktoś jest, a nie wizualność.

    Zdjęcia bardzo ładne, obserwuję i pozdrawiam :)

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mądry i fajny wpis :)
    śliczne zdjęcia :*
    http://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasami mam wrażenie, że jestem jedyną osobą na świecie, która nie cierpi małego księcia. Pozdrawiam i zapraszam


    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna bluza
    Obserwuje i zapraszam do mnie

    mademoiselleshirley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja kiedyś mimo to, że miałam wielu znajomych to czułam się samotna :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna bluza :)
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna :))
    Kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!