SPRING MAKEUP

by - 04:56

Hej kochani!
Dziś mam dla Was propozycję makijażu na wiosnę. Jeśli jesteście ciekawi jak mi wyszedł to zapraszam do oglądania 😊


Twarz i brwi zrobiłam jak w każdym poście makijażowym, więc przejdziemy od razu do oczu. Na początku roztarłam bazę pod cienie z Wibo i utrwaliłam ją najtańszym beżowym cieniem. Następnie na całą powiekę ruchomą i poza nią nałożyłam róż, który ma prześliczny, lekko brzoskwiniowy odcień (wszystkie numerki i nazwy na zdjęciach). Na załamanie powieki nałożyłam najjaśniejszy brązowy odcień z paletki Makeup Revolution (recenzja KLIK) i przyciemniłam cieniem do brwi z Inglota. Następnie rozjaśniłam wewnętrzny kącik połyskującym jasnoróżowym cieniem i aby jeszcze bardziej przyciemnić oko, w zewnętrznym kąciku delikatnie, aby nie przesadzić roztarłam ciemnofioletowy cień.Na samym końcu postanowiłam jeszcze dodać połyskujący cień na powiekę ruchomą i przyciemnić linie rzęs czarnym matowym cieniem. Tuszuję rzęsy i na usta nakładam mój ulubiony ostatnio zestaw czyli konturówkę z Eveline i płynna matową pomadkę z Lovely.






Dajcie znać jak wam się podoba!


Photobucket


You May Also Like

19 komentarze

  1. Makijaż oka wygląda genialnie, super zestawiłaś te cienie.
    Mam taką samą pomadkę i jestem zadowolona z niej :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz prześliczne brwi :D Makijaż bardzo delikatny, ale ładnie podkreśla Twoją urodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny makijaż! Delikatny i słodki, świetny na wiosnę. :)
    Widziałam wcześniej tą matową płynną pomadkę i z chęcią bym
    jej kiedyś poszukała, ponieważ kolor mi się bardzo podoba.
    Pozdrawiam!

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny, delikatny makijaż. Bardzo Ci pasuje :) Uwielbiam tą płynną matową pomadkę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż, bardzo Ci pasuje :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super makijaż idealny dla mnie :)
    Mam tą sama pomadkę :)
    Obserwuje kochana!! Miło mi będzie jak wpadniesz!! :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba efekt końcowy :) Pomadka ma bardzo łady kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż! Zazdroszczę takich pięknych, brązowych oczu! *o*
    Pozdrawiam,
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny delikatny makijaż mega mi się podoba :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki cieplutki makijaz oka zaczyna byc ostatnio moim ulubionym

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny, delikatny makijaż :) mam identyczną pomadkę:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow!! Soo beautiful!! I follow you now on GFC, I wait back in to my blog.
    Love,
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, delikatny makijaż :)


    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż 😍

    Zapraszam do Mnie 😘 --> https://dreamstyleblogger.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!