PERFECT...

by - 05:44

Czy perfekcjonizm w XXI wieku jest czymś dobrym, czy złym? Codziennie patrząc na idealne życie fit blogerek na instagramie, proste, chude nogi i gładką twarz koleżanki bardzo łatwo można znaleźć u siebie tysiąc nowych kompleksów, którymi możemy zamartwiać się do końca życia. Najłatwiej jest nam założyć, że mamy gorzej.
UWAGA! NIKT NIE JEST IDEALNY. Czasem nawet nie pomyślimy o problemach, które niekoniecznie są widoczne. Narzucone przez te czasy (ludzi) stereotypy często doprowadzają do szału. Nie można określić idealnego typu urody, sylwetki czy nawet charakteru bo nie ma na świecie dwóch identycznych osób. Tak, dobrze zrozumiałeś/aś. Każdy z nas jest wyjątkowy!
Perfekcjonizm - jest to pojęcie względne. Dla każdego może znaczyć zupełnie coś innego. Warto być sobą i nie próbować darzyć do ideału, bo nie zawsze perfekcyjność jest czyś dobrym. Nie namawiam Was przez to do zaprzestania diety, ale do tego aby czuć się dobrze ze samym sobą.☺








Photobucket


You May Also Like

16 komentarze

  1. Perfekcjonizm ma swoje plusy i minusy, choć moim zdaniem to dobra cecha :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  2. nie no szczerze perfekcja chyba nie jest osiagalna, ale w sumie kazdy ma inny ideal perfekcyjnosci, nalezy sie zawsze do niej zblizac!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuję się pod tym rękami i nogami! Grunt to samoakceptacja, każdy z nas jest na swój sposób perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie :) http://kochamjesc98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygląd bloga <3


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ujęłaś w tym poście samą prawdę ,a zdjęcia piękne
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również jestem zdania, że najważniejsza jest samoakceptacja choć przyznam szczerze, że nie zawsze mi to wychodzi. :(

    Śliczna z Ciebie dziewczyna. ;)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/02/idealny-paszcz-dla-kobiety-figura.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zdania, że jak widzimy siebie samych, tak inni nas widzą :)

    Mój blog - soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nikt z nas nigdy nie będzie idealny. Ale możemy dążyć do perfekcji i być chociaż trochę idealni dla samych siebie. A zamiast zazdrościć komuś czegoś, dokonać tego.
    Ciekawy pościk, pozdrawiam i obserwuję!
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze uważam, że mam pełno kompleksów, chociaż inni mówią mi, że są tylko wytworem mojej wyobraźni. Jednak nauczyłam się z nimi żyć i często próbuję coś z nimi zrobić, jednak nie jest to takie proste ;(

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie nikt nie jest idealny :) DO perfekcji można dążyć ale moim zdaniem jest ona nieosiągalna :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. perfekcjonizm jest dobry tylko trzeba uważać aby z nim nie przesadzić
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację, że nikt nie jest idealny. Możemy do niej jedynie dążyć, ale moim zdaniem właśnie niedoskonałość sama w sobie jest piękna ♥

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!