DO NOT CRY, IS BETTER

by - 12:47

Hej kochani!
Może to dziwne, ale cieszę się, że dni mijają tak szybko. Z każdą godziną jestem bliżej wiosny. Za oknami coraz dłużej widnieje słoneczko. Mimo, że temperatura, która nie powala na kolana można wyjść z zimowej depresji. Stwierdzenie, że koniec roku szkolnego powoli się zbliża, może nie jest zbyt trafne, ale zważając na tygodnie, które przelatują mi przez palce, to chyba mogę tak powiedzieć. Wiem, to jest załamujące. Ale pamiętajcie, że nigdy nie jest za późno, żeby spiąć tyłek i wziąć się w garść!







Photobucket

You May Also Like

23 komentarze

  1. Ale jestes chudzinka! Super ubrania i zdjecia. Bardzo slicznie wyszlas 💖 Ja takze sie ciesze ze zbliżamy sie do wiosny i ze w koncu widac slonce a nie mgle i szarawke. Juz nie moge doczekac sie az powróci 15 stopni 😍 Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna klasyczna stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie na odwrót- ubolewam z powodu pędzącego czasu. Fajnie, że już niedługo nadejdzie wiosna, ale dzień ma zdecydowanie za mało godzin :(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też już czekam na wiosnę! <3 Cudowne zdjęcia!
    Obserwujemy? :)
    aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dzisiaj jest u mnie takie słoneczko, ze byłam pewna że przyszła wiosna :) nie mogę doczekać się ciepła bo tak naprawdę mam dość zimna :/
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też już czekam na wiosnę ;) Ale pędzący czas, niestety, nie zacznie wolniej płynąć... Sweterek piękny ;) Ale, że Ty nie zamarzłaś! ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely style :)

    would you like to follow for follow ? let me know on my blog

    New Post - here

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz super!

    Bardzo podoba mi się ten sweterek :) xx

    KLIK faimfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jest odwrotnie, bo dobija mnie fakt że dni mijają tak szybko, a ja nie wykorzystuje tego czasu produktywnie :( Ale też czekam na wiosnę, bo może ta zmiana pogody lepiej na mnie wpłynie. Slicznie wyglądasz!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne masz włoski a zdjęcia rewelacja :)
    Jak ci nie było zimno??
    :)
    Mało brakuje mi do 180 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację, czas pędzi jak szalony! Cudowne zdjęcia, kochana :)
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz!
    Też już tylko czekam na wiosnę, na dłuższe i cieplejsze dni :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Klasyczna, dobrze dobrana stylizacja :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :) http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. 'Is better', co jest lepiej, co jest lepsze? Bardzo brzydko i niezrozumiale brzmi to po angielsku, tak na marginesie. Mi również czas bardzo szybko mija, ale mnie to na razie tylko stresuje. Mam pewne rzeczy, które muszę zrobić i potrzebuję do tego czasu. Czasu, którego nie mam zbyt wiele. Wiosna mi tego nie wynagrodzi, niestety. Widzę śnieg. Nie było ci zimno podczas robienia tych zdjęć? :P

    Oczy Outsidera blog
    Zareklamuj bloga

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia! ja też wyczekuję wiosny a najbardziej lata i wakacji..
    teraz mam ferie, pociesza mnie fakt, że gdy wtrócę do szkoły już będzie marzec, a potem to już z górki :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia ! :*
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Zapraszam również na snapa prowadzonego przez różne osoby z bloga,yt czy ig
    bestgirlsteam7

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne zdjęcia :)
    Mało brakuje mi do 180 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Mimo, że chcę już wiosnę to ja nie ciesze się, że dni mijają tak szybko. Nie wiem czym jest to spowodowane ale zanim się obejrzę to już mija kolejny tydzień, miesiąc a mi brakuję czasu na niektóre czynności :(
    Ładne zdjęcia! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym być taka chuda jak Ty <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny, prosty, klasyczny look ! W takich sytyacjach zawsze jestem na tak :)!!!
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!