TIME TO RELAX

by - 04:02


Hej kochani! Co u Was słychać?
Ja aktualnie siedzę przed komputerem licząc na natchnienie, ale chyba się nie doczekam. Mimo tego, że mam ferie czuję się zmęczona. Chyba najbardziej tym, że nie umiem się ogarnąć i spożytkować tego wolnego czasu. Od kilku dni snuję się bez sensu oglądając seriale, ale mam nadzieję, że ta niechęć minie, bo za kilka dni szykuję mi się wyjazd. Mam zamiar dużo odpocząć, bo od nowego semestru trzeba zabrać się ostro do pracy, bo jak na tą chwilę to oceny nie powalają. Ale na razie idę dalej chłonąć kolejne odcinki mojego serialu zakopana pod kocykiem z ciepłym kakałkiem w ręku 😉

Dajcie znać jakie wy macie plany na ferie! 



SNAPCHAT ➚

Photobucket


You May Also Like

16 komentarze

  1. Śliczna fotka
    Ja mam sporo planów jak spędzić ferie, jednym z nich jest ukochany wyjazd na narty! Kocham sporty zimowe, nie tylko oczywiście ale kocham.
    Smacznego kakałka życzę hehe
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie juz zostal tylko tydzien ferii :<
      https://www.blog017.blogspot.com

      Usuń
  2. Niestety moje ferie zaczynają się dopiero 13 i tak naprawdę nie mam na nie szczególnych zamiarów. Piękne jest to zdjęcie!

    Pozdrawiam ! Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pełen spontan, jak na razie się nie nudzę
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już nie mam ferii, ale odbijam sobie weekendowymi wyjazdami ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore



    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post! Ja jakiś szczególnych planów na ferie nie mam, wszystko robię na spontanie i jak na razie mijają świetnie :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  7. Ferie... Z wielkim zapałem do nich odliczam hahah
    W pierwszym tygodniu mam jeszcze zajęcia w szkole baletowej, a w drugi zamierzam spędzić z przyjaciółkami i może troszkę ponadrabiać zaległości ze szkoły ;p

    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. ja właśnie nie mam planów jakoś nie umiem nic ciekawego wymyślić a bardzo chce zrobić coś fajnego przez te 2 tygodnie.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ferie mam za tydzień i moim głównym celem na ten czas jest odpoczynek :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam sporo planów na ferie i liczę na to,że je wykonam :)! Miłych ferii.
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pewna, że Twoje oceny się polepszą ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia! :)
    Mi już połowa ferii zleciała :/
    a na razie nie wyobrażam sobie powrotu do szkoły :c
    Obserwuję ;)
    My blog(Click)♥
    Liczę na to, że zajrzysz i również zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem zadowolona z tego w jaki sposób spędzam ferie. Oddaje się swojemu hobby i pasji. Może też jakieś sobie znajdziesz? :D
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm Moje ferie ? Za 4 dni sie kończą ... Przeciez dopiero sie zaczęły :( Świetna stylówa ;)

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!