FASTER

by - 15:57

Hej misie!
Muszę być z Wami szczera.... nie mam weny. Od godziny próbuje skleić swoje myśli w jakieś sensowne zdania. Cieszę się, że jest coraz lepiej z systematycznością na blogu. Ostatnio udało mi się zrobić pare zdjęć jeszcze przed wyjazdem, więc mam zaplanowane kilka postów. Coraz bardziej wciąga  mnie pisanie, choć nie zawszę mi to idzie.
Dziś trochę luźniejszy, bardziej wiosenny outfit (który wybierała Karolina - zazwyczaj jak i teraz Pani Fotograf). Bardzo podoba mi się połączenie tej bluzki z kurtką. Czasami lubię takie przesłodzone stylizacje. Kojarzą mi się z latem, którego już mega nie mogę się doczekać. Chciałabym zapaść w sen zimowy i obudzić się kiedy na zewnątrz będzie znów 27 stopni. Ale jak na razie trzeba przetrwać tą koszmarną porę roku.

Dajcie znać co sądzicie o tej stylizacji!



Photobucket

You May Also Like

14 komentarze

  1. Jak dla mnie dobrze piszesz, ja też czasem nie mam weny :) bardzo ładne zdjęcia, bardzo podoba mi się ta bluzeczka.

    Pozdrawiam! MÓJ BLOG - zapraszam :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz :)a mi wyjątkowo w tym roku zima nie przeszkadza :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  3. Great combo! Love the shirt!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też czasami nie mam weny, ale to chyba normalne :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kurtka :)

    Klikniesz w link ze sweterkiem ? :) Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/12/decembers-cold-weather.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak weny dopada każdego, jednak z czasem mija. Spokojnie :)

    www.soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny blog
    zapraszam http://qusiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!