INSPIRATIONS #2 - 31.12

by - 07:05

Hej - kochani, wszyscy, którzy zagubili się gdzieś w otchłani internetu i TY, osoba szukająca jakiś inspiracji na tegoroczny sylwester.
Szczerze to nie przepadam za tym świętem i podejrzewam, że spędzie go przed telewizorem pod cieplutkim kocykiem, bo jak zwykle nie uda się nic zorganizować na ostatnia chwilę, ale miejmy nadzieję, że tak nie będzie (nadzieja umiera ostatnia... he ...he.. ).Mimo to przygotowałam kilka makijaży i inspiracji na tą okazję.






INSPIRATIONS





Photobucket



You May Also Like

17 komentarze

  1. Fajnie ta kreseczka Ci wyszła :) Inspiracje są serio fajne, idealnie się ze sobą komponują. Aż miło pooglądać!

    Serdecznie pozdrawiam: ' mój blog '

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podobnie jak ty sylwestra spędzę przed telewizorem :(
    Fajne inspirację
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcialabym zrobic sobie w tym roku jakis idealny mocny makijaz, ale oczywiscie znajac mnie, pewnie mi nie wyjdzie :c

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat mam taki nie fajny rozświetlacz, bo jest ciemniejszy od mojej skóry, więc moge go użyć jako cień :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja, chociaż bardzo bym chciała, nie potrafię zrobić sobie kresek. Ale zrobiłaś super makijaż :-)

    MARY ♡ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega chciałabym w tym roku trochę poszaleć z makijażem, ale pewnie nie wyjdzie :/
    Świetne inspiracje, widzę nawet Selenka się w nich znalazła <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, delikatny makijaż. Podziwiam Cię bo ja nie potrafię zrobić ładnej kreski, a co dopiero na obu oczkach. Świetny post! Może wspólna obserwacja? Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) Mój Blog, Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż cudowny, bardzo mi się podoba :)
    Jeżeli chodzi o sylwestra, to mam jedno zaproszenie, ale jeszcze nie wiem czy z niego skorzystam... w sumie polsat też bardzo mnie zaprasza :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobne plany co do Sylwestra :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zauważyłam w inspiracjach moją kochaną Zendayę, jest piękną kobietą.
    Ja ogólnie niezbyt przepadam za imprezami, więc każdego sylwestra spędzam w domku z rodziną i w tym roku też nie zapowiada się inaczej
    Bardzo fajne inspiracje!
    Pozdrawiam\
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje! Bardzo ładna, równa kreska ci wyszła.
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię oglądać inspiracje :) Te, które Ty pokazałaś idealnie do siebie pasują :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne propozycje makijażu oczu! :*
    zapraszam do siebie werlka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko genialnie Ci wyszło! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!