CHRISTMAS MAKEUP

by - 13:11

Cześć kochani!
Dziś mam dla Was propozycję świątecznego makijażu.Nie jest specjalnie skomplikowany, ale myślę, że będzie pasował każdemu!


Zaczynam od ostatnio mojego ulubionego podkładu, który mam w kolorze 14 creamy beige. Pod oczy i na niedoskonałości nakładam korektor z firmy MAKEUP REVOLUTION, a następnie utrwalam wszystko pudrem.



Kiedy mam już wszystko zagruntowane, zabieram się za lekkie konturowanie.Robię to bronzerem z KOBO, który mam w odcieniu 308 sahara sand. 



Standardowo wypełniam brwi cieniem z INGLOTA - freedom system square 557 i zaczynam robić oczy, które podkreśliłam bardzo delikatnie.Zaczynam od nałożenia bazy na całą powiekę ruchomą, a następnie nakładam na nią cień z paletki ABSOLUTE MATT z CATRICE. Mieszam ze sobą dwa kolejne cienie z tej samej paletki i nakładam na zewnętrzny kącik oka.Potem na środek powieki nakładam beżowy cień z paletki W7 - 10 OUT OF 10.Z tej samej paletki, najciemniejszym cieniem maluje linie przy rzęsach i wyciągam ją w stronę brwi.Rozcieram wszystko puchatym pędzelkiem i rozjaśniam wewnętrzny kącik i łuk brwiowy cieniem z INGLOTA - SPRINT 40.




Na końcu tuszuję rzęsy dolne (niebieski tusz) i górne (żółty tusz) rzęsy.Postawiłam na mocniejsze usta, które wypełniła konturówką z LOVELY nr 3 i nałożyłam na nie balsam, żeby efekt nie był taki "suchy".Szczerze to na zdjęciach praktycznie nie widać żadnych cieni, ale musicie mi uwierzyć na słowo, że tam są.  😉




Jak Wam się podoba efekt końcowy ?



Photobucket




You May Also Like

37 komentarze

  1. fajny pomysl na lekki, podkreślający urodę make-up;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna propozycja makijażu. Mam też tą paletke catrise :)

    typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. The mascara looks amazing! :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  4. The mascara looks amazing! :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam żadnych kosmetyków :D Ładny, naturalny makijaż ♥ x

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post dear!

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, delikatny makijaż! Idealny na kolację wigilijną :* Ściskam!
    mishmashbyalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam taki naturalny makijaż :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny makijaz! bardzo podobaja mi sie rzeczy- sa idealnie pomalowane, zero grudek, tak jak lubie ;)


    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo delikatny ;) Ja to zdecyduję się na coś mocniejszego ;) W końcu jest okazja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie delikatne makijaże :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny, subtelny makijaż :) Również mam ten żółty tusz z Lovely, jest najlepszy!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi sie podoba :)
    http://pinkelepphant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam kiedyś tej maskary i chyba do niej znowu wrócę. Mam taki sam bronzer z Kobo :D przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo delikatny makijaż. Fajny aczkolwiek wolę coś mocniejszego ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam żadnego z tych kosmetyków, ale chyba skuszę się na bronzer z kobo :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/12/systematycznosc.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny, bardzo naturalny makijaż :)

    Zapraszam na nowy post!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy, naturalny makijaz ;)
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny makijaż :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny makijaż :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Używam tego bronzera z Kobo - bardzo go lubię, bo daje delikatny efekt ;)

    Może chętna na wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana! Chciałabym Ci życzyć wszystkiego najwspanialszego na święta - dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu, samych sukcesów i spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że spędzisz te święta we wspaniałej, radosnej atmosferze w gronie najbliższych Ci osób!

    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  23. Świetny makijaż. Miałam wczoraj bardzo podobny :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga, wszystko jest schludne i tworzy spójną całość. A post cudowny :)
    Pozdrawiam cieplutko, Daria
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt końcowy jest delikatny, ale bardzo ładny :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie napisane, widać, że sprawia ci to przyjemność.
    Życzę Ci szczęśliwego nowego roku oraz powodzenia w dalszym blogowaniu♥

    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory z paletki są naprawdę ładne, ale nie widać ich na twojej powiece:) W sumie tak jak pisałaś. Owszem przy linii rzęs jest błyszcząca poświata, ale nie ma efektu wow. Tusz jest strzałem w dziesiątkę! Czuję, że się na niego skuszę :) Zapraszam do mnie: takajednalena.blogspot.com

      Usuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!