BYE 2016 - HI 2017

by - 15:05

Stało się.... rok 2016 mamy już za sobą.Czy żałuję? - Nie.
Mimo, że ten rok wniósł wiele do mojego życia, chociażby założenie bloga, to jestem zbyt ciekawa co przyniesie mi 2017, by płakać nad starym rokiem.Każdy dzień to coś innego.Żadna chwila się nie powtórzy.My będziemy się wciąż zmieniać.Nie zatrzymamy i nie cofniemy czasu.

Podsumowując rok 2016 mogę powiedzieć, że był on udany.Chciałabym wspominać tak każdy kolejny.Chce Wam życzyć, żebyście za rok w tej samej chwili mogli powiedzieć to o 2017.

Szczęśliwego nowego roku!


Zdjęcia - Karolina





Photobucket

You May Also Like

21 komentarze

  1. Fajnie, że rok 2016 uważasz za udany;) Śliczne zdjęcia ♥ Obserwujemy? Odpowiedź u mnie na blogu ;)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny sweterek :D
    Aby kolejny rok był jeszcze lepszy :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie 2016 rok nie był jakiś szczególny! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego nowego roku! :)
    Fajny sweterek!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny sweterek <3 Zapraszam do siebie:
    http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. szczęśliwego Nowego Roku
    obserwuje i liczę na rewanż
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę ci żeby kolejny rok był jeszcze lepszy! Cudne zdjęcia :)
    Zostaję na dłużej!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że to był dla Ciebie udany rok;)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! xx
    Super zdjęcia;)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że był to dla Ciebie udany rok :D Szczęśliwego nowego roku ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  10. Sądzę podobnie do Ciebie, raczej nie jestem smutna, że rok 2016 się skończył, oczywiście wiele wniósł on do mojego życia, jednak wspomnienia zawsze pozostaną ze mną, a wraz z 2017 utworzą się nowe i tego się trzymam :). Pozdrawiam! /Klaudia

    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu :) ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również w ubiegłym roku założyłam blog. Szczęśliwego Nowego roku oraz dużo motywacji do dalszego prowadzenia bloga! przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie poprzedni rok szczerze był taki sobie z kilku różnych powodów, ale mam pozytywne nastawienie na ten :)
    Mega zdjęcia ze sztucznymi ogniami :)
    Wszystkiego dobrego!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie 2016 rok był niezbyt udany, choć mam nadzieję, że co najgorsze już za mną. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  14. tobie tez powodzenia w tym roku

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja także uważam 2016 za bardzo udany. Zobaczymy, co przyniesie 2017
    she-imagination.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba w moim przypadku 2016 też uważam za udany, także życzę żeby 2017 był taki dobry, a może nawet jeszcze lepszy
    photos-by-mef.blogspot.com zaobserwujesz? Na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely photos! ◠‿◠ ♡

    Do you wanna follow each other through GFC or Instagram? Lemme know ♥

    * Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczęśliwego Nowego Roku! Dla mnie poprzedni też był udany. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny sweter :)
    http://treamicii.blogspot.com/2017/01/podsumowanie-roku-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!