MANDALE

by - 02:53


Czyli rodzaj rysunku, w którym każdy się sprawdzi!Chodzi tutaj o drobne wzorki, pochłaniacze wolnego czasu miłośników robienia czegoś kreatywnego.Właściwie, to są one kolorowankami dla dorosłych, ale to Ty je musisz najpierw narysować.Na tym polega cała kreatywność w nich zawarta.Założę się, że każdy z Was widział już gdzieś te wzory!Ja też nie raz je widziałam, ale nie miałam pojęcia jak się do nich zabrać i "z czym to się je".Nie sądziłam, że to mnie aż tak wciągnie.Najlepsze w nich jest to, że nie trzeba mieć talentu aby zrobić coś fajnego.Ja niestety nie posiadam zdolności do rysowania i zawsze gdy trzeba narysować człowieka to rysuje zwykłego "patyczaka", bo inaczej nie umiem.Szczerze to nigdy mnie nie ciągnęło do tworzenia czegoś na płaskiej płaszczyźnie, ale to jest naprawdę wciągające.Polecam spróbować każdemu!








You May Also Like

43 komentarze

  1. Chciałabym zrobić takie coś jednak nie mam za bardzo czasu, ale może w ferie mi się uda!:)

    Pozdrawiam.
    https://millie-milllie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam malować takie przypadkowe wzorki. Często najlepsze pomysły powstają podczas lekcji, więc zeszyty całe poozdabiane :) Podoba mi się taka technika malowania!

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to wygląda super! Zwłaszcza te kwiaty, takie dopracowane i zawierają wiele elementów. :) Chyba mi właśnie podsunęłaś pomysł, co niedługo zacznę robić xD Zdecydowanie muszę spróbować.
    Pozdrawiam! ♥

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow, wszystkie rysunki wyszły ci naprawdę świetnie :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami zdarza mi się rysować coś takiego. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne! Mnie kolorowanie pozbywa stresu! :D

    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rysunki :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci to wychodzi! Ja takie wzorki to tylko na niektórych lekcjach sobie rysuję ;p
    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. I love mandales! :D Nice colours, good work *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne i pomysłowe :D Masz talent

    nextomea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne prace!
    Pozdrawiam!
    esteratakesphotos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi czasami na mniej interesujących lekcjach zdarza się tworzyć mandale, ale na pewno nie są tak piękne jak Twoje! :)

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post!

    Chcesz dostać zegarek ZA DARMO? Zajrzyj tutaj:
    KLIK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny pomysł na nudę. Może i uważasz, że nie masz talentu...
    Ale to obrazki są po prostu ŚLICZNE !!!!

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja ciocia jest fantastyczna w mandalach. Robi je w kolorach czerni i złota, wyglądają nieziemsko. Ja jeszcze nie próbowałam ich tworzyć.

    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tatuaże ze wzorami mandali :) Nigdy nie próbowałam sama ich narysować, bo jak na razie na nadmiar czasu nie narzekam, ale w wolnej chwili na pewno spróbuję!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam różnego rodzaju kolorowanki i do takich wzorów przykładam się najbardziej ;))

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  19. Super rysunki! Chyba zaraz dobiorę się do kolorowanek :D Obserwuję i mam nadzieję ,że również zaobserwujesz mojego bloga: iobiektywwsercu.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne rysunki ja też bardzo lubie malować,
    obserwuje i Pozdrawiam ♥ ♥

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też uwielbiam rysować :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie rysowanie mandal to wciąż czarna magia ;) której niestety nie umiem

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobają mi się te kolorowanki odstresowujące, sama mam jedną i w wolnym czasie ją koloruję :)
    Świetny post!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Woow! Te rysunki są genialne *.*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super pomysł na kreatywne spędzenie czasu. Może jestem w tyle, ale pierwszy raz o czymś takim słyszę :D, nie mniej jednak może sama niedługo spróbuję. Pozdrawiam! /Klaudia
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam kilka kreatywnych książek, moim zdaniem są świetne :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie to wygląda :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie to wygląda, ale znając moje zdolności manualne to w życiu nie udałoby mi się czegoś takiego stworzyć :D
    Obserwuję ;)
    wredna-z-wyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie rzeczy, idealnie wycisza i uspokaja, szkoda, że w roku szkolnym nie mam na to za bardzo czasu :\
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga i wyzwanie adwentowe liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale śliczne rysunki!
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  33. Mam dwie takie kolorowanki dla dorosłych (teraz czuję się bardzo dorosła, hah)
    Uważam że to świetny pochłaniacz czasu i sposób na odstresowanie się!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam kolorować mandale, ale jeszcze bardziej je rysować ! :D

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  35. Śmieszy mnie nazwa kolorowanka 'dla dorosłych' haha, jakby w tym było coś zabronionego dla innych i dostępne tylko na +18. wiadomo chodzi o sens, żeby się odstresować itd. Ale każdemu może się przydać taka kolorowanka.
    Ciekawe połączenia kolorów dobrałaś!:) wszystko ma zjawiskowy efekt! a jakie realaksujące haha
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja rysuję coś takiego w szkolnych zeszytach, kiedy lekcja nie jest zbyt ciekawa ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. Też nie mam talentu do rysunków. Piękne kolorki !
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. wygląda cudownie! <3

    https://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!