MAGIC FLASH

by - 01:17

Hej kochani!
Czy Was też ogarnia dziecinna radość, kiedy widzicie śnieg za oknem?Mimo, że temperatura z każdym dniem jest coraz bliżej zera, to uśmiech gości na mojej twarzy za każdym razem, kiedy słyszę skrzypienie śniegu pod butami.Z wielką chęcią rzuciłabym się w ten biały puszek i leżała tak cały dzień, ale cóż .... zadania z matematyki wołają.Jednak nie mogłam przepuścić takiej okazji, bo następny śnieg może być dopiero w marcu i musiałam wstać o siódmej rano, żeby zrobić parę fotek.Warto było!Warto, po to żeby zobaczyć wschodzące słońce i ślicznie lśniące płatki śniegu, które odbijały światło w każdą stronę.


Nienawidzę rano wstawać!Jest to najgorsza rzecz na świecie!Po przebudzeniu się i leżeniu w łóżku jeszcze pić minut rozmyślając nad sensem życia, trzeba mimowolnie zsunąć nogi na podłogę.Jest to moment, którego nie da się ominąć.Jednak to wstawanie, którego każdy tak bardzo nienawidzi, jest rozpoczęciem nowego dnia, który może będzie najlepszym w Twoim życiu!




Jak Ty zaczynasz swój dzień? Z uśmiechem, czy bez?  :)


SPÓDNICZKA: NEW YORKER                                                          
PhotobucketSWETER: F&F




You May Also Like

14 komentarze

  1. Ja zwykle staram się zacząć swój dzień z uśmiechem, ale wiadomo, że czasem przez pogodę i powinność pójścia do szkoły, powodują, że chcielibyśmy jedynie zaszyć się w łóżku :) Super zdjęcia, ładna sweterko-narzutka :)

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nienawidzę porannego wstawania, zwłaszcza do szkoły :/

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie lubię rano wstawać :/ I mam zły humor rano, ale później już mi się poprawia;D
    http://food-cooking-and-diet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne zdjęcia! :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia, ale nie zmarzłaś? :/ W taka pogodę łatwo się przeziębić ;// Też nie lubię rano wstawać;-;
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, mam do ciebie ogromną prośbę!
    Mam szansę nawiązać współpracę z DDOB, a Ty możesz mi w tym pomóc! Wystarczy, że klikniesz TUTAJ.
    Wiem, że mogę na Ciebie liczyć i mam nadzieję, że pomożesz! :)

    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne masz włosy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Poranki u mnie wyglądają identycznie, ale często też wyłączam budzik i idę spać dalej :p
    Śliczna jesteś! <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny wygląd blog i zdjęcia również :)

    zapraszam do siebie :

    http://paulinaborek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. and dairy merchandise incorporate zinc. The pituitary gland and testicles produce an amino acid known as D-Aspartaten, which enhances the manufacturing of hormones to http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!