ORANGE, YELLOW, GREEN, RED - AUTUMN !

by - 04:22

Dlaczego zawsze pamiętamy akurat o tych złych momentach, a nie dobrych?Nie wiem czy tylko ja tak mam, że gdy opowiadam komuś o moim dniu to zaczynam od tych negatywnych zdarzeń.Przecież powinno być zupełnie na odwrót...Może to kwestia przyzwyczajenia, albo po prostu musimy to wyrzucić z siebie.Tylko czasami nie pamiętamy o tym, że nie tylko my je mamy.Może po prostu czasami warto jest zapomnieć i wspominać tylko te dobre momenty?
Nienawidzę jesieni!Moim zdaniem jest to najgorsza, a równocześnie najpiękniejsza pora roku.Gdyby jesień nie istniała to nie doceniałabym tak bardzo lata.Mimo to, wyczekuje jesieni z niecierpliwością, żeby mogły powstawać tak kolorowe zdjęcia.Aktualnie czekam na święta bo marzy mi się kolejne kilka dni bez szkoły.











Dziękuję za zdjęcia Karolinie (kazała mi napisać), bo musiała ze mną zmarznąć, żeby je zrobić !

You May Also Like

28 komentarze

  1. Świetne zdjęcia! Ja planuje kilka jesiennych sesji, które uwielbiam.
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne zdjecia, takze z niecierpliwoscia oczekuje na swieta ;3
    obserwuje kochana <3

    zapraszam na nowy post, odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://justemsi.blogspot.com/2016/10/filharmonia-im-mieczysawa-karowicza-w.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami warto skupić się na tych lepszych momentach.
    Bardzo ładne zdjęcia. ☺
    Pozdrawiam i zapraszam:
    pasjealifasion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, uwielbiam jesień! Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga. Dopiero zaczynam, więc każdy jeden obs. i kom. mnie bardzo motywuje ♥
    http://zkoniempomarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jesień głównie za piękne zdjęcia, które powstają w tą śliczną porę. Planowałam kilka jesiennych sesji ale niestety pogoda pokrzyżowała mi plany i muszę przełożyć zdjęcia. Śliczna stylizacja. Uwielbiam nosić bluzy oraz sweterki w chłodne dni. Zdjęcia ♥. Pozdrawiam i zapraszam do siebie oliwiafelkel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjecia sa super ! ja nie przepadam za jesiennia, ta pogoda mnie smuci.

    aalleekkss.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie nie lubię jesieni - jest wtedy zimno, ciągle pada, a ja jestem wiecznie zmęczona :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia <3 obserwuje ;)
    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładne, jesienne zdjęcia! <3

    Zaobserwuj mnie:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja uwielbiam jesień najbardziej na świecie! To tak piękna i klimatyczna pora roku! Inspiruje, pobudza mnie do życia.

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne buty! :D
    Na moim blogu mały konkurs, zapraszam -
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. najpiękniejsza w jesieni jest paleta barw i te cudowne zdjęcia! :)

    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. wygladasz pieknie :) super zdjecia ! ♥


    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice photos! Cute look!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne zdjęcia! ja też nie lubię jesieni! nic nie chce mi się robić...
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też wyczekuje już na świeta niecierpliwe u mnie cały czas już lecą w pokoju świąteczne piosenki
    obserwuję i zapraszam
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nigdy nie wspominam o negatywach. Uważam, że takie sprawy powinniśmy zostawić tylko dla siebie :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze staram się zapomnieć o negatywnych momentach, ale czasami bardzo trudno je usunąć z pamięci :) Świetne zdjęcia
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. hah..niestety mam identycznie że pamiętam przeważnie tylko te złe sytuacje na przykład tysiącami mogę wspomina jak okropnie było rok temu na wyjeździe nad morze bo padało ale to że rok temmu była świetna pogoda to nie wspomnę ani razu :D
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne zdjęcia

    http://olaabo.blogspot.com/2016/11/walcz-do-konca.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba każdy tak ma, że opowiadając o swoim dniu zaczynamy od tych najgorszych rzeczy. Też tak często mam, ale staram się jakoś z tym walczyć, aby było na odwrót. Także nie przepadam za jesienią, ale we wszystkim trzeba szukać plusów ;p Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Też nie mogę doczekać się świąt! Super zdjęcia :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!