FOREVER PINK AND BLUE

by - 03:21

Hej kochani!
Jak mijają Wam pierwsze tygodnie szkoły?Mi dosyć leniwie i nudo bo niestety się rozchorowałam, ale przynajmniej będę miała więcej czasu na nadrobienie zaległości na blogu, który przez ostatni czas trochę zaniedbałam na rzecz przygotowań do szkoły.Muszę Wam powiedzieć, że bardzo fajnie było zobaczyć wszystkich po tych dwóch miesiącach.Teraz pozostaje mi tylko odliczać do kolejnych wakacji i mieć nadzieję, że te dziesięć miesięcy minie w mgnieniu oka.







You May Also Like

11 komentarze

  1. Ja już skończyłam szkołę ale bardzo za nią tęsknię
    uwielbiałam tam chodzić :) śliczne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia cudowne ♥
    Vans'y wyglądają uroczo, też mam zamiar jakieś kupić ale nie wiem jeszcze jakie :D Powiedz proszę czy są one wytrzymałe i czy warto je kupować?
    Świetny wpis
    Mi bardzo dobrze mijają dni w szkole.
    Pozdrawiam, oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do wytrzymałości to nie mogę za wiele powiedzieć, bo mam je krótki czas, ale są bardzo wygodne, więc polecam :)

      Usuń
  3. Ale smieszne buciki *o*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śmieszne ostatnie zdjęcie. ;) Mi tamten rok szkolny minął bardzo szybko.
    Pozdrawiam i zapraszam :
    http://pasjealifasion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne zdjecia oraz sliczna stylizacja Pozdrawiam
    zuzik-blog.blogspot.com
    odpowiadam na każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Bardzo fajne są te buty z vansa.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia, zwłaszcza to ostatnie :) Buty są urocze! <3
    charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia , piękna stylizacja , ślicznie w niej wyglądasz.
    Przede wszystkich zauroczyły mnie te woje śliczne buty.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne buty!♥ Super zdjęcia:)
    Zapraszam do mnie: Mój blog

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!