KSIĄŻKOMANIA #1

by - 12:12

Hej kochani!
Trochę mnie tu nie było, ale chyba rozumiecie.Są wakacje, a co za tym idzie - wyjazdy, na których nie zawsze jest dostęp do komputera.
Wracając do tematu .... dziś przygotowałam dla Was post o  innej tematyce niż zazwyczaj na moim blogu.Chce żeby był on różnorodny i żeby każdy znalazł coś dla siebie, dlatego dziś przedstawię Wam dwie książki, które zapadły w mojej pamięci.Jeśli jesteście zainteresowani i jeszcze nie czytaliście tej książki (choć wątpię bo jest bardzo popularna) to zapraszam do przeczytania  :)


Niestety nie mam żadnej z tych książek na własność, czego bardzo żałuję.Nie sądziłam, że książka tak bardzo mnie wciągnie, dlatego ją wypożyczyłam, a kiedy już ją skończyłam to koniecznie musiałam zacząć drugą część, więc także była wypożyczona.

Mowa tutaj o książce Zostań, jeśli kochasz....
...i Wróć, jeśli pamiętasz, która (jak już się pewnie domyśliliście jest kontynuacją tej powyżej).
Książki opowiadają o życiu młodej dziewczyny, dobrze zapowiadającej się wiolonczelistki, która po wypadku samochodowym waha się pomiędzy odejściem z tego świata, a ciągłym życiem (zważając na to, że powstała druga część możecie domyślić się co wybrała).Przez pierwszą część wspomina najlepsze chwile swojego życie, spędzone z rodziną jak i swoim chłopakiem.
Nie chcę mówić za wile, ale zapewniam Was, że po przeczytaniu pierwszej części nie będziecie w stanie obejść się bez drugiej, w której możecie przeczytać jak potoczyło się życie głównej bohaterki i jej chłopaka.

Jakby co powstał także film oparty na pierwszej części, który także był świetny  ;)

Jeśli znacie książki tego typu (romansidła) to koniecznie dajcie mi znać w komentarzu!

You May Also Like

9 komentarze

  1. Po przeczytaniu dwóch części, muszę stwierdzić iż pierwsza była znacznie lepsza :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oglądałam film ''Zostań jeśli kochasz'' i bardzo mi się spodobał. Chyba przeczytam też książkę.

    Mój blog-klik
    Odpowiadam na każdą obserwację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam obie i oglądałam film,rownież zakochałam się w tej serii!❤️
    Anans.lover:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie druga część o wiele lepsza ;) Pewnie dlatego, że przed przeczytaniem pierwszej obejrzałam film i znałam już zakończenie ://

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z bólem serca muszę się przyznać, że najpierw obejrzałam film, dopiero potem dowiedziałam się o książce czego żałuję. Ale jeśli chodzi o "Zostań jeśli kochasz" to naprawdę ciekawy film, niestety nigdy nie znalazłam czasu na sięgnięcie po drugą część, tym razem książkę ale mam nadzieję, że niedługo to zrobię. Ale jak najbardziej polecam! Piękna fabuła.
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam tych ksiażek i szczerze, nawet mnie do nich nie ciągnie :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam obie. I muszę stwierdzić, ze jak wspaniała i świetna była część pierwsza, tak 'Wróć, jeśli pamiętasz' jest beznadziejna.
    Nie podoba mi się ona, ponieważ główni bohaterowie stają się tacy niemozliwie irytujący... Mam takie wrażenie, ze ta część została napisana tak na przymus, dla hajsu :/

    Zapraszam do mnie
    nic-jest-wszystkim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!