BACK TO SCHOOL #2 DIY / PORADY / TRIKI

by - 10:54

Cześć misie!
Dziś mam kolejną część Back to School.Już nie taką kosmetyczną jak wcześniejsza.Osobiście to nauka nie jest bliska mojemu sercu, ale lubię ją sobie trochę umilić, żeby szło mi to przyjemniej.

Zaczniemy od zeszytów DIY.Jak co roku postanowiłam ozdobić swoje zeszyty sama, więc kupiłam pierwsze lepsze.
Do pierwszego projektu potrzebujecie oczywiście zeszyt, białą kartkę, i wydrukowaną kolorowankę "dla dorosłych (antystresową)".Wystarczy przykleić białą kartkę na tył zeszytu, kolorowankę na przód, dodać ozdobną taśmę klejącą i gotowe!Możecie pokolorować ją od razu lub zostawić to na jakieś nudniejsze lekcje.Jest to też fajna opcja jeśli macie przezroczystą obudowę od telefonu!


Drugi zeszyt obkleiłam białą kartką z dwóch stron, a następnie przykleiłam z przodu zeszytu dwa niebieskie paski wycięte z kolorowej kartki.Później dodałam ozdobna taśmę i zrobione!





TRIKI / PORADY

1.Jeśli masz problemy ze wstawaniem rano z łóżka to ustaw sobie dźwięk budzika, który jest szybki i głośny.Przy wolnych i spokojnych dźwiękach jeszcze bardziej będzie Ci się chciało spać!Tak samo z jasnością wyświetlacza.Ustaw sobie ekran na najjaśniejszy.Rano zazwyczaj jest dosyć ciemno w pokoju, więc jeśli spojrzysz na jaskrawy ekran to na pewno się przebudzisz!Polecam Wam przy tym triku budzik przy którym będziesz musiał spojrzeć w ekran, taki jak np. rozwiązywanie zadań : 13 + 8 = ? (wynik - wyłączenie budzika).Jeśli jest to połączone z głośną melodią to na pewno się obudzicie!

2.Jeśli jesteście zapominalscy tak jak ja, to polecam Wam oczywiście kalendarz, lub brudnopis, w którym także będziecie mogli rozwiązywać zadania na brudno.Zanim zaczęłam zapisywać wszystko w kalendarzu, nie miałam dnia, żeby nie zapomnieć o np.pytaniu z fizyki, prezentacji z biologii, czy kartkówce, które zazwyczaj nie są zapisywane w naszej szkole w internetowym dzienniku.Jeśli macie mniej czasu na lekcji to polecam Wam zwykłe spinacze, które wystarczy po prostu zaczepić o kartkę w zeszycie z której musicie się nauczyć na następną lekcję.




3.Wy też widzicie coś takiego zaglądając do swojej torby......                             ==========>
Ja bardzo często, dlatego postanowiłam coś z tym zrobić.Tu na pomoc przychodzi Wam... klamerka... najzwyklejsza, przytrzymująca skarpetki na suszarce.Wystarczy zaczepić wtyczkę, owinąć słuchawki wokół niej, tak samo zaczepić słuchawki i problem wplątującego się kabla we wszystko co się da rozwiązany!


To już wszystko na dziś.Dajcie znać jak się Wam podobał ten post  :)

You May Also Like

21 komentarze

  1. Czekałam na tą serię
    Super post
    To z wykorzystaniem spinacza do prania, rewelacja!
    Czekam na więcej
    Pozdrawiam,miłego dnia u mnie nowy post oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam serie BTS! Cudownie wszystko napisałaś, czekam na kolejne posty! Sama wkrótce dodam 'DIY' ;)

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tą serię :) Świetne pomysły!

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te triki na pewno się przydadzą, m.in. ten z budzikiem xD
    Czekam na kolejne posty i pozdrawiam! <3

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wszystko wygląda! Gdybym miała jakiekolwiek zdolności artystyczne, to też przyozdobiłabym czymś zeszyty :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja staram się nie myśleć o szkole:) Bardzo pomocy post !
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. yaaaas doczekałam się! uwielbiam seria bts bo wszystko jest takie kolorowe i ladne haha!:)

    ps gdzie kupilas tasiemki?

    http://typical-teengirl.blogspot.com/ zapraszam serdecznie+ obserwuje

    oddaje obserwacja

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy dają rady na plątające się słuchawki i czasem mam wrażenie, że chyba tylko mi słuchawki się nie plątają, haha :D Świetne zeszyty!♥ Ja nie dekoruje w tym roku swoich zeszytów, bo idę już do liceum i wolę takie zwykłe, nudziakowe zeszyty. Jednakże pomysły bardzo ładne i kolorowe♥

    Zapraszam na promocje blogów, buziaki xx Zyciedlapasji klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super porady, ja nie czuje jeszcze szkoły wiec nie zaczynam tej serii u mnie na blogu :)
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super porady, ja nie czuje jeszcze szkoły wiec nie zaczynam tej serii u mnie na blogu :)
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super porady, ja nie czuje jeszcze szkoły wiec nie zaczynam tej serii u mnie na blogu :)
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Back to School. Też planowałam zrobić taką serię u mnie i chyba niedługo się pojawi. Ale super pomysły na ozdobę zeszytów. Muszę wypróbować, bo w końcu trzeba sobie jakoś umilić szkołę :)
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK
    Obserwuję :) Może rewanż?

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Back to school. Świetne pomysły! Najbardziej podoba mi się ten z kolorowanką, nie noszę kredek do szkoły, ale chyba zacznę :D Pomysł z budzikiem też jest fajny, przyda się na dni, w których na prawdę nie chce się wstać :D Podoba mi się twój blog- obserwuję ;) Jeżeli chcesz wpadnij do nas, a jeżeli Ci się spodoba zaobserwuj ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. przydatny post :) super porady :)
    http://gabrielakita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Seria BTS jest super! Też planuje ją zrobić. :)
    Pomysły są Bardzo fajne- ostatni mega.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz pięknego bloga !
    szablon,pomysły i wykonanie = mega :)
    zapraszam do siebie , dopiero zaczynam i każdy komentarz daje motywacje !
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat ze wstawaniem nie mam takich problemów, ale z kalendarza i karteczek korzystam często. Ten pomysł ze spinaczem na słuchawki genialny! Choć ja akurat używam takich na uszy i nie plącze mi się jego kabel, ale pewnie przy ładowarce albo innych rzeczach na pewno mi się przyda! :) Obserwuję
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny i niezwykle przydatny wpis! Kalendarz to u mnie podstawa :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. Polecam pomysł z kalendarzykiem, sama bym bez tego zginęła :P

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!