BACK TO SCHOOL #1 MAKIJAŻ NA CODZIEŃ

by - 00:34

Hej kochani!
Tak, wiem ... zepsułam Wam humor tym tytułem.Ja też nie wierzę, że minął już ponad miesiąc wakacji...
Rozpoczynając tę serię na moim blogu, mam dla Was dzisiaj propozycje makijażu na co dzień.
Jeśli chodzi o samo zrobienie makijażu to pamiętajcie, że nie jestem profesjonalistką i pewne rzeczy pewnie robię nie tak jak trzeba, ale tak jak jest mi po prostu najwygodniej  ;)


Na początku używam kremu bb z ziaji. Rozcieram go po całej twarz i leciutko po szyi, żeby wyglądał naturalniej.Potem dodaję korektor gdzie mam jakieś prześwity i pod oczy robiąc nim "kropeczki",a następnie wklepuję go palcem.





Utrwalam i matuję wszystko pudrem, który nakładam puchatym pędzlem.Powiem o nim tyle, że jest dobry, ale wytrzymuje jakieś cztery godziny, więc jak chcecie polecić mi coś lepszego to piszcie w komentarzu  :)

Następnie zabieram się za brwi, które wypełniam moją ulubioną kredką, która jest już niestety na wykończeniu i przeczesuje je grzebyczkiem.


Potem zabieram się za najbardziej czasochłonną czynność, czyli malowanie oczu.
Zaczynam od matowego cienia, który ma prześliczny odcień (kawa z mlekiem lekko wpadająca w fiolet).Nakładam go na całą powiekę, żeby łatwiej się później "rozcierało" resztę cieni.

Następnie nakładam beżowy cień na powiekę ruchomą i dodaję trochę cienia z tego samego "trio" w załamanie powieki i rozcieram.
Później lekko zaznaczam górną linię rzęs automatyczną kredką z Bell i tuszuje je moim ulubionym w ostatnim czasie tuszem .
Na sam koniec nakładam na usta ochronny balsam i mogę wychodzić  :)



 Dajcie znać jak post się Wam podobał i jeśli macie blogi to czy też planujecie tą serię !


              Instagram: @sunshine_wika
Snapchat: sunshine_wika     

You May Also Like

29 komentarze

  1. Świetny post
    Pięknie wyglądasz
    Używam takie samego błyszczyk tylko o zapachu waty cukrowej
    Ładny meka-up
    Pozdrawiam, oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Mój codzienny makijaż do szkoły to jedynie podkład i czasem tusz :) Też wkrótce zaczynam serię BTS :)

    Pozdrawiam serdecznie, |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie wyglądasz w tym makijażu :) Tak naturalnie :))
    POzdrawiam
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post. Strasznie szybko zrobiłaś Back To School w wakacje ;D
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie sam tusz do rzęs wystarczy jako makijaż do szkoły. Sama chyba nie planuję takiej serii, bo pewnie niedługo będzie pojawiać się na co drugim blogu ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super post! ja też lubię taki naturalny makijaż ;)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie się czytało :P Ja na szczęście się nie maluję, co najwyżej rzęsy tuszem przeciągnę i to wystarcza :)




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 

     
      


      

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo delikatny makijaż, podoba mi się :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny,delikatny makijaż,a nie jakaś tapeta-duży plus dla Ciebie! :)
    Mój blog:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż, czasem robię podobny

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny makijaż, taki delikatny jest faktycznie idealny do szkoły :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie, dołujący tytuł, ale bardzo lubię tę serię :D Makijaż wyszedł Ci ładnie, delikatnie, ja robię zazwyczaj podobny, ale bez malowania oczu, tylko tusz na rzęsy :) Świetny post, dobrze wszystko opisane!
    https://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dość dołujący tytuł, ale nie da się nie kochać tej serii! A co do makijażu to jest bardzo ładny, tyle, że jak dla mnie za lekki, preferuję ciut mocniejszy :)
    Pozdrawiam,

    zapraszam https://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z reguły nie mam czasu się malować dlatego nakładam tylko tusz, eos a usta i ewentualnie kamuflaż w miejsca, które tego wymagają :D Super post!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasuje Ci ten makijaż. :) Początek szkoły bez tej serii- nie wyobrażam sobie. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  16. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  17. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/08/little-red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny i delikatny makijaż. Ja nie planuję tej serii bo już skończyłam szkołę :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny, delikatny makijaż ;) Do szkoły robię podobny.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Na szczęście skończyłam szkołę i mogę eksperymentować z makijażem :) Ale lubię też naturalny makijaż, w którym Ci bardzo ładnie :)
    ______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny i naturalny makijaż :) Ja nie mam czasu rano więc zazwyczaj używam tylko korektora :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  22. Do mojego charakteru pasuje mocno podkreslone oko, ale Ty wygladasz pieknie:) dziewczeco i świeżo

    Typical-Teengirl, zapraszam+ obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny, naturalny makijaż :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny, subtelny makijaż, podobają mi się kolory tych cieni

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog. Ciekawe DIY i porady. Obserwuję :) Zapraszam do mnie http://nataliamrozinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny, delikatny make-up. podoba mi się ;)
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!