13.08 - 21.08

by - 11:48

Cześć kochani!
Muszę się Wam przyznać, że od godziny siedzę przed komputerem i staram się skleić wszystko co chce Wam przekazać, w sensowne zdania.

Przez te osiem dni poznałam niesamowitych ludzi,  spędziłam chwile które zapamiętam na długo, ale przede wszystkim, zdałam sobie sprawę, że czas mija za szybko, żeby zastanawiać się czy warto i że nie liczy się to jak inni na Ciebie patrzą tylko to jak ty sam się ze sobą czujesz.

Zostało nam już tylko kilka dni wolności!Mam nadzieję, że wykorzystacie każdy dzień do końca, w gronie znajomych / rodziny i z uśmiechem na ustach!
Zdjęcie pobrane z facebooka obozu.Jeśli masz ochotę kliknij w zdjęcie może gdzieś mnie tam znajdziesz  :p  

INSTAGRAM: SUNSHINE_WIKA

You May Also Like

11 komentarze

  1. No niestety wakacje mijają :/ Ale to racja w życiu nie ma czasu na przypodobania się innym, chodź wiele ludzi tak właśnie robi!

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/challenge-by-ewel-stylizacja2.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety najlepsze dwa miesiące w ciągu roku własnie się konczą :P Naprawdę czas leci zbyt szybko :/
    pozdrawiam :*
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas leci bardzo szybko, a w wakacje zwłaszcza :D
    Ale póki co trzeba jeszcze korzystać ;)
    Zapraszam(KLIK) rewanż za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie świetne widoki! Szkoda, że wakacje się kończą :/

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko co dobre szybko się kończy, ale trzeba jeszcze korzystać z tych kilku wolnych dni :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś się kończy, ale ważne, że masz wspomnienia.';)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem chora jak mam pomyśleć że znowu zacznie się ta rutyna....szkolna rutyna
    bardzo ładny wygląd bloga podoba mi się
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wszytsko co dobe, szybko sie konczy :/
    Pozdrawiam
    nikolaprzybysz.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej jak zwykle super post i piękne zdjęcie. Życzę więcej takich wyjazdów :)
    http://blog-na-calego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. lovely :)

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!