JOURNEY

by - 05:44

Hej kochani!
Jak Wam mijają wakacje?Musze się przyznać, że moje praktycznie dopiero teraz się zaczynają.Jak na razie wyjeżdżam do rodziny na tydzień, ale mam nadzieję, że uda mi się porobić jakieś ładne zdjęcia bo miasto jest prześliczne.Jeśli macie ochotę możecie dodać mnie na snapchacie (sunshine_wika), żeby dowiedzieć się jakie to miasto  :)
Zabieram się za dopychanie walizki i skończenie jeszcze paru rzeczy przed wyjazdem.


Piszcie w komentarzach jak wy spędzacie wakacje!


  

 



BLUZKA: NEW LOOK
SPODENKI: F&F

You May Also Like

20 komentarze

  1. piękny wianek i śliczne zdjęcia !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia, ślicznie wyglądasz w tej stylizacji!

    Pozdrawiam serdecznie, ^MÓJ BLOG^

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ładną figurę.
    Urocze zdjęcia.
    Ale w tych spodenkach wyglądasz niekorzystnie.
    Mają zły krój.
    Albo inaczej - możesz wyglądać dużo lepiej.
    Ja wakacje spędzam na moim nowiutkim Batavusie.

    Pozdrawiam, Monika
    http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz *_* takie wianki ostatnio sa bardzo modne jak widzę :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz ;) super zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś piękna ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastic photo!

    Your blog is pretty cool! Would be so happy if you could follow each other. Please let me know if you do so I can follow you right back ;)
    ☆My blog "Demilla". Welcome!☆

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia, i ten wianek ♥
    Pozdrawiam i życzę miłego wyjazdu :)

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i prześliczny wianek. Życzę miłego wyjazdu ♥ Pozdrawiam i obserwuję :) Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi wakacje mijają szybko i nudno, ale dopiero w sierpniu zaczną się jakieś wyjazdy. Teraz tylko miesiąc leniuchowania :D Śliczne zdjęcia♥

    Proszę o klik, Buziaki xx♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia
    http://xycjpc.blogspot.com/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo delikatną, subtelną, śliczną urodę!

    http://jednopostanowienie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są bardzo ładne, przypadły mi do gudlstu. :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładbe zdjęcia i piękny wianek! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz, śliczna ta bluzeczka <3 Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczna jesteś!
    pelnapasji.blogspot.com
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie:)

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!