1 PRODUKT - 3 ZASTOSOWANIA

by - 02:48

Cześć misie!
Dziś przychodzę do Was z trochę bardziej urodowym postem. Zważając na mój wiek nie jestem jakoś super obeznana z makijażem, ale nie powiem...lubię z nim eksperymentować i dlatego właśnie powstał pomysł na ten post.Mam na myśli jeden cień, którego użyję trzy razy.Jest to cień do brwi z inglota, który pokazywałam już w jakimś haul'u.



1.Czyli po prostu to do czego jest przeznaczony, a mianowicie do brwi.










2.Do powiek.Cień jest nieźle napigmentowany i myślę, że dosyć dobrze "gra" razem z brwiami (mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi).














3.Jako bronzer.Moim zdaniem bardzo fajnie wygląda i będzie ładnie podkreślał kość jarzmową.Plusem używania w ten sposób cienia do brwi (bądź powiek) jest to, że jest on matowy i będzie spójny z całym makijażem 


Moim zdaniem jest to fajne rozwiązanie na wakacje, gdy mamy ograniczoną ilość miejsca w kosmetyczce.Jeśli znacie jeszcze jakieś fajne "beauty hacks" to dajcie znać.
Chętnie poczytam  ;)

You May Also Like

29 komentarze

  1. No i kasa w kieszeni nie trzeba kupować trzech innych :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, trzy w jednym :-) Kobieta poradzi sobie zawsze ;-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kosmetyk :) Ja niestety za wiele nie znam xD Ale z chęcią kiedyś użyję ten,
    który przedstawiłaś :D
    (swoją drogą, masz prześliczny wygląd bloga i jest bardzo ciekawy) <3
    Pozdrawiam

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety jeszcze nie zglebialam sie w tajniki makijazu, wiec za wiele jeszcze na ten temat nie mam co sie wypowiadac, jednakze twoje rady z cala pewnoscia wykorzystam :)
    obserwuje <3

    za wszystko się odwdzięczam (odpowiadam na obs) JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowe, choć brakuje mi tutaj zdjęcia efektu końcowego
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Sama często używam różnych rzeczy jako bronzer, wychodzi taniej :D

    Obserwuję :)
    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzy w jednym, ciekawy pomysł :D Wgl cień wygląda bardzo ładnie :)
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama czasem stosuję tego typu rozwiązania :) W końcu podczas podróży ważny jest każdy wolny centymetr w walizce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no :D Sama nie pomyślałabym o takim zastosowaniu 1 produktu :P



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
      

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł ;) uwielbiam wielofunkcyjne kosmetyki ;)
    Zapraszam do mnie
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz gdzie mozna go dostać? Ciekawy pomysł

    Zapraszam na konkurs
    https://strong-power.blogspot.com/2016/07/konkurs.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o cień? Najłatwiej chyba na stoisku inglota, lub w drogeriach internetowych, bo w stacjonarnych drogeriach nie widziałam :)

      Usuń
  12. Mega pomysł :)
    pozdrawiam princess966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie produkty są rewelacyjne ! Im więcej funkcji w zastosowaniu tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No i w taki sposób można trochę zaoszczędzić :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurczaki! Ale super pomysł, a jakie zaoszczędzenie na tym :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł ;) Można zaoszczedzić dzęki temu ;)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. No no super produkt :D

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna metoda plus oszczędność pieniędzy :) Pozdrawiam i obserwuję, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie kosmetyki, które mają więcej niż jedno zastosowanie :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam szczerze, że świetny pomysł ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tak samo używam brązowego cienia! Jako bronzer, cień do powiek i brwi.. I to jeszcze mam takie same pędzle. Przypadek? :D Śliczne zdjęcia.

    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. takie kosmetyki są najlepsze!

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię uniwersalne kosmetyki, które można wykorzystać na różne sposoby.
    Zajmują mniej miejsca i jeszcze uda nam się zaoszczędzić ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam te pędzle są super :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/07/jak-aktywnie-spedzic-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne rozwiązanie, od czasu do czasu używam cieni jako bronzera, gdy w kosmetyczce miejsca mało ;) Dobrze piszesz, będę wracać!

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!