ZIAJA - KREM BB

by - 10:06

Cześć wszystkim!
Zostałam poproszona o zrobienie recenzji kremu bb z ziaji, więc oto ona.Testowałam go około dwa tygodnie, więc myślę, że już mogę coś o nim powiedzieć.



Zobaczmy co pisze producent o tym produkcie...



Mamy tu 6 punktów (?).Postaram się  każdy "opracować".

1 i 2.Jeśli chodzi o wyrównywanie kolorytu czy ukrywanie zaczerwienień to zdecydowanie prawda.Świetnie nadaję się do roli lekkiego podkładu.Co do odcienia to najjaśniejszy jest dla mnie lekko za ciemny, więc nie nada się dla "bladziochów".

3.Czy matuje?-Matuje..ale nie jest to mocny mat. Na pewno trzeba by jeszcze użyć do tego celu pudru.Zgodzę się, że wygładza skórę.

4.Szczerze to trudno ocenić czy chroni przed promieniami UV i fotostarzeniem, więc nie powiem nic o tym.

5.Zdecydowanie łagodzi podrażnienia i nawilża ale wiadomo, że nie jest to tak dobre jak krem do tego przeznaczony.

6.Na pewno zostawia skórę promienną.

7.Dodałam jeszcze ten jeden punkt od siebie bo chciałam zaznaczyć, że jego cena jest naprawdę nisko bo można go kupić w drogerii za niecałe dziesięć złotych.


Jak widzicie same plusy!Polecam ten produkt bez żadnych zastrzeżeń.

You May Also Like

18 komentarze

  1. Myślę ze skuszę się na ten produkt i sama go przetestuje :)
    Wydaje się odpowiedni na lato :)
    pozdrawiam serdecznie :* świetny post
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam ciekawa tego produktu, nadal się waham, ale fajnie, że przybliżyłaś nam trochę jego skuteczność:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam kremów bb z ziaji, nawet nie wiedzialam że takie ma.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam kosmetyków z tej firmy ze względu na nie pewność pod względem testowania na zwierzętach

    https://strong-power.blogspot.com/2016/05/31052016.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Nigdy nie mamy 100% pewności :)

      Usuń
  6. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba kupię sobie ten krem bb :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/06/coraz-blizej-lata.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem wydaje się być naprawdę świetny :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię produkty tej firmy, jednak tego kremu jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie miałam z nim styczności, ale muszę spróbować.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja znalazłam dla siebie dość fajny podkład, więc na razie nie skuszę się na Ziaję :) Ciężko mi jest dobrać odpowiedni odcień, bo jestem dość blada, także boję się, że będzie dla mnie zbyt ciemny. Ale zobaczymy :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo wydaje się bardzo fajny, zwłaszcza na lato może być dobry *.*
    w dodatku ta cena, można przetestować ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że krem ma tak dużo plusów :)

    Mój blog (klik) :)

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!