SUMMER TAG

by - 10:16

Cześć misie  :3
Dziś mam dla Was letni tag.Zobaczyłam go na jakimś blogu (którego nazwy już niestety nie pamiętam) i pomyślałam, że też mogłabym coś takiego zrobić :)
Zapraszam do przeczytania :

Wolisz upalne czy chłodne dni?

Szczerze?To zależy od planu na dany dzień... ale po to chyba jest lato - żeby były upały

Buty na lato?

Zdecydowanie są to buty typu slip on.

Byłaś kiedyś nad morzem?

Mieszkam około godzinkę (autobusami) od morza, więc nie raz byłam.

Które miejsca kojarzą Ci się z latem?

Są to jak najbardziej mazury (jeśli chodzi o region).

Wybierasz się gdzieś w wakacje?

Tak, wybieram się na obóz (w Polsce) i mam nadzieję, że spędzę tam miło czas i będzie relacja na blogu z tego wyjazdu  :)

Ulubiony smak lodów?

Od kilku lat czy w lato, czy w zimę jest to sorbet cytrynowy. Mniaaam!

Ulubiony letni owoc?

Borówki!!!

Ulubiony kolor paznokci?

Miętowy  :)

Szorty, spódnica czy sukienka?

A nic!Ostatnio polubiłam kombinezony,  ale jeśli miałabym wybrać z tych trzech to byłaby spódnica.

Jak sobie wyobrażasz te wakacje?

Aktywnie! Ale nie pod względem sporty, a wyjazdów i wielu wspaniałych przygód !

Będziesz pisać posty w wakacje?

Jak najbardziej!Będę miała dużo wolnego czasu i mam zamiar go zużytkować na pisanie postów!

Ulubiony letni napój?

Super orzeźwiająca woda z cytryną i miętą.

Ulubiony wakacyjny dodatek?

Pewnie Was nie zaskoczę - są to okulary przeciwsłoneczne.

Ulubiona fryzura na lato?

Zazwyczaj chodzę w rozpuszczonych włosach, ale ostatnio polubiłam spinać włosy w niski koczek z tyłu.

Malujesz się w lato?

Zależy od pogody, bo w upały nie mam na to najmniejszej chęci.Jeśli już jest chłodniej to bardzo delikatnie.

Ulubiona pora dnia?


Wieczór - jest wybawieniem po upalnym południu.

Grill czy ognisko?

Nie przepadam ani za tym, ani za tym.

Strój na lato?

Nie mam pojęcia o co chodzi w tym pytaniu.... ale jak by miała wybierać to przebrałabym się za kozę  (?)





To już wszystkie pytania!Trochę tego było... Jestem z Was dumna, bo jeśli to czytacie to znaczy, że wytrwaliście do końca !Oczywiście jeśli macie ochotę to także możecie zrobić taki tag na swoim blogu!Jeśli go zrobiliście to dajcie mi znać w komentarzu.Chętnie przeczytam  :)

You May Also Like

22 komentarze

  1. Super tag!
    Zgodzę się z ulubionym dodatkiem, okulary przeciwsłoneczne to zdecydowanie mój niezbędnik!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe odpowiedzi, również kocham borówki!
    udanych wakacji B)
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne pytania i ciekawe odpowiedzi! Do ulubionych letnich owoców również mogę zaliczyć borówki ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie dodawać takie posty z pytaniami i odpowiedziami:) również nie przepadam zbytnio za grillem :) pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi! <3
    Moim ulubionym wakacyjnym dodatkiem też są okulary przeciwsłoneczne.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag !
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie. :)
    http://xkroljulianx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny, przyjemny post <3
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post, trochę powiedziałaś o sobie! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny post ;3 czekam na wiecej ;3 ja obs i licze na rewanz <3

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. O, u mnie jest podobny tag. :) Moją ulubioną porą latem jest noc, gdyż dopiero po zachodzie słońca można poczuć lekkie ochłodzenie i otworzyć okno. ;)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny tag :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mieszkam blisko gór wiec w te wakacje wybieram się nad Morze Polskie Morze :)
    http://gameoftroneszlis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny tag! Też uwielbiam taką wodę, dodaję do niej jeszcze imbir :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę ci, że mieszkasz tak blisko morza.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post, dużo można się dowiedzieć ! :)/
    pozdrawiam http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też uwielbiam borówki! I dodałabym jeszcze arbuza i truskawki ♥
    Świetny post! Bardzo ciekawy tag :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. hej!Mogę zrobić taki sam tag i ściągnąć pytania?

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!