APARAT KOMPAKTOWY NIE ZNACZY GORSZY

by - 02:19

Hej kochani!
Dziś mam dla Was kilka trików, które sama używam.Nie jestem profesjonalnym fotografem, więc te rady nie będą na najwyższym poziomie ale mogą się Wam przydać  :) Wiadomo....to nie zmieni, że zdjęcia będą wyglądały jak z lustrzanki...ale zawsze coś da.




1.Nie rób zdjęć zdjęć w południe! O tej godzinie słońce jest najwyżej i podczas robienia zdjęć światło będzie robiło cienie.Najlepsze światło jest około jedną / dwie godziny przed zachodem i wschodem słońca.
2.Znajdź odpowiedni kadr.Spróbuj zrobić zdjęcie z różnych stron.
3.Nie bój się przeróbki zdjęć! To 1/2 sukcesu.
4.Kiedy robisz zdjęcie postaci (człowieka) staraj się je zrobić na jednolitym tle.
5.Nie rób takich samych zdjęć za każdym razem.Odkrywaj nowe miejsca, pozy, dodatki (kwiaty, kapelusze, wianki).

Pokaże wam porównanie nieobrobionych (po lewej) i obrobionych (po prawej) zdjęć.Zobaczycie ile można zdziałać w photoshopie.Ja do obróbki zdjęć używam programu Picasa 3.




Jak widać jest dosyć duża różnica :) Mam nadzieję, że nie znaliście jeszcze wszystkich "trików" .

You May Also Like

13 komentarze

  1. Woow, widać dużą różnice zdjęć! Super rady
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. super porady! I dobre przerobki! Serio niektore aparaty kompaktowe sa tak dobre jak lustrzanki. Sama od lat uzywam lustrzanki i jestme fotografem z zawodu, ale od jakiegos casu zastanawiam sie nad kupnem jakiegos dobrego kompaktu, bo jest wygodniejszy, zeby gdzies zabrac, nie zajmuje tyle miejsca, mozna wrzucic do torebki. a jakosc jest swietna, jesli chodzi o niektore "malpki"!
    Pozdrawiam, Ola Brzeska

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie tak, czasem nawet lepsze zdjęcia wychodzą telefonem niż aparatem za nie wiadomo jakie pieniądze ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę w poście zamieściłaś przydatne rady, a obróbka zdjęć daje świetne efekty. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama jeszcze niedawno robiłam zdjęcia aparatem kompaktowym i uważam, że te rady które opisałaś są bardzo dobre :) Aparat sam dobrych zdjęć nie zrobi - do tego potrzeba jeszcze osoby :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste aczykolwiek zrozumiałe rady. :) Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podczas robienia zdjęć kieruję się raczej intuicją :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za rady :) przeróbka robi bardzo dużo :)
    INSPIRED BY THE LIFE - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre z tych rad przydają się także gdy ktoś jest posiadaczem lustrzanki. Przeróbka rzeczywiście dużo daje!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest sporo różnica ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobre rady! oby tak dalej :) wspolna obseracja? Tu jestem¦

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!