#2 POMOCNA - JAK ZOSTAWIĆ LINK AKTYWNY W KOMENTARZU ?

by - 09:15

Cześć wszystkim!
Dziś mam dla Was kolejną część (?) tej serii.Dziś tematem jest link aktywny który można zostawić w komentarzu na blogu.Niby nie potrzebna "funkcja"...ale wygląda o wiele lepiej niż po prostu link (www.pomidorowazupa-blog.blogspot.com).Wiadomo.....łatwiej jest po prostu kliknąć niż kopiować, potem otwierać nową karę i wklejać.Jest to na prawdę łatwe i zajmie Wam to tylko kilka sekund dłużej.Zawsze możecie mieć zapisany gdzieś na komputerze ten kod i w każdej chwili po prostu skopiować.

Piszemy komentarz jak zwykle, następnie w miejscu w którym chcemy umieścić nasz link wklejamy ten kod:

<a href="http://nazwa naszego bloga (sunshine-wika.blogspot.com)">Mój blog </a>






To już wszystko!Jak widzicie jest to strasznie, strasznie proste.Mam nadzieję, że trochę Wam pomogłam :)

You May Also Like

14 komentarze

  1. Świetny post, bardzo mi pomogłaś od jakiegoś czasu szukałam w internecie jak to można zrobić, ale coś mi nie wyszło, spróbuje twojej metody :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Sama z tego pomysłu korzystam :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. a zawsze się nad tym głowiłam... :D
    obserwujemy? :) jeśli masz ochotę, daj znać u mnie :*
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny post :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatny post! Sprawdźmy czy działa...

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    MÓJ BLOG
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że o tym napisałaś! Od jakiegoś czasu zastanawiałam się jak to zrobić. Dziękuje x

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna tego szukałam! Bardzo przydatny post;)
    Pełna pasji

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!