WARTO ? TANGLE TEEZER VS ZWYKŁA SZCZOTKA

by - 21:46


Hej wszystkim :)
Dziś mam dla Was porównanie zwykłej, najtańszej szczotki do włosów z Rossmanna ze słynnym Tangle Teezer'em.Dużo osób robi taki post, bądź nagrywa o tym filmik, ale pomyślałam, że może ciekawi Was moje zdanie na ten temat.
No to zaczynajmy.............


        TANGLE TEEZER

      PLUSY:
       @ Dobrze rozczesuje włosy
                          @ Nie ciągnie włosów i ich nie elektryzuje
                  @ Nie wyrywa włosów i je wygładza

         
     MINUSY:
                         @ CENA-szczotka kosztuje około 40 złotych (wersja kompaktowa 50)




   ZWYKŁA SZCZOTKA

     PLUSY:
  @ Cena
          @ Mała i lekka


     MINUSY:
             @ Plącze włosy zamiast je rozczesywać 
 @ Wyrywa włosy i je elektryzuje
   


Podsumowując.........zwykła szczotka po prostu nie spełnia swojej roli.....natomiast Tangle Teezer radzi sobie bardzo dobrze i mimo jego dużej ceny to zachęcam Was do dołożenia tych 10 złotych i zakupienia wersji kompaktowej, a dlaczego..... już tłumacze.......

.............Pewnego słonecznego dnia idziecie do kuchni posmarować swoją kanapkę masłem (?) ...och nie!Już jest 7.45!....Biegniecie do swojego pokoju z łapami tłustymi od masła i chcecie rozczesać włosy...a tu BACH! Wasz niekompaktowy Tangle Teezer spada na podłogę ....tłumaczycie sobie....no trudno - życie bejbe...Wciskacie te samą szczotkę do torebki i biegniecie na autobus.Z racji tego, że przez całą noc oglądaliście filmiki na jutubie jesteście strasznie niewyspani i przysypiacie w autobusie.Ktoś siadający koło Ciebie nie zauważył twojej torebki i na nią usiadł.....Na koniec dnia po jeszcze paru innych przygodach w szkole (a wiadomo jak jest w szkole) wyciągacie swojego Tangle Teezer'a i już tylko płaczecie.

Mam nadzieję, że zrozumieliście o co mi chodziło  ;) Do następnego wpisu kochani! .... (?) ....

Snapchat:@ sunshine_wika 

You May Also Like

7 komentarze

  1. Bardzo ciekawy post. Już lecę po Tangle Teezer!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się że jeśli chodzi o to czy włosy się elektryzują to raczej zależy od rodzaju włosów, bo np. TT mi czasem elektryzuje włosy :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo czynników wpływa na elektryzowanie się włosów(np.szampon, odżywka)ale w moim wypadku Tangle Teezer daje sobie świetnie radę ;-)

      Usuń
  3. Zdecydowanie widać różnicę, fajne porównanie :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem lubię tangle teezery, jednak czasami wolę zwykłe szczotki. Po tt często elektryzują mi się włosy, jednak są bardzo miłe i delikatne w czesaniu ;)

    >mój blog<

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post. Nie mam Tangle Teezer, ale post naprawde zachęca. Pomogłaś mi i nie tylko. Ogólnie post jest super. :) Zapraszam:
    http://pasjealifasion.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!