ULUBIEŃCY KWIETNIA

by - 00:14

Cześć kochani!
Dziś przychodzę do Was z trooooochę spóźnionymi ulubieńcami kwietnia.Przepraszam Was za to ale miałam bardzo mało czasu w tym tygodniu i kompletnie nie miałam jak to zrobić   :(
Nooo.......ale żeby już nie przedłużać, zaczynajmy!





Pierwszym ulubieńcem są perfumy Adidas GET READY, które możecie już znać z haul'u.Mają prześliczny kwiatowy, słodki zapach i są na prawdę niedrogie.


Drugim ulubieńcem jest pewnie już dobrze Wam znana szczotka TANGLE TEEZER.W tym bardzo wietrznym miesiącu ją doceniłam, ponieważ świetnie radzi sobie z poplątanymi włosami.Kompletnie nie ciągnie i nie elektryzuje.Ja mam kompaktową wersję i myślę, że jeśli zastanawiacie się nad jej kupnem to warto dołożyć kilka złotych i kupić właśnie taką, bo wiadomo, że będziemy ją ze sobą wszędzie zabierać i ta wersja się Wam tak szybo nie zniszczy (mam ją od 5 miesięcy i nadal wygląda jak nowa).Jedynym jej minusem jest cena bo kosztuję ponad 45 złotych.


Kolejnym ulubieńcem tego miesiąca jest olejek do włosów z PANTENE, który także był w ulubieńcach.Fajnie wygładza, ślicznie pachnie i jest niedrogi 


Portfel PUMA- dość nietypowy ulubieniec ale cóż, musiałam o nim wspomnieć bo jest świetnie wykonany i "przejrzysty".Moim zdanie jest dość uniwersalny, iż / gdyż może być męski jak i damski.Niestety nie wiem ile kosztował bo dostałam go w prezencie.


Oczywiście w moich ulubieńcach nie mogło zabraknąć jedzenia i picia........a mianowicie zielonej herbaty z firmy FEEL GREEN.Jest przepyszna!!!Mogłabym ją pić 24  na dobę

.
Teraz możemy przejść do SERIALI / APLIKACJI / MUZYKI.......

W kategorii seriali jednogłośnie wygrywa "Singielka".Oglądam ją już od jakiegoś roku (od pierwszego odcinka), ale dopiero teraz się tak bardzo wciągnęłam i bardzo polecam !

Jeśli chodzi o aplikacje to bezdyskusyjnie ulubieńcem kwietnia jest Instagram.W tym miesiącu wchodziłam na niego bez przerwy i zachęcam do obserwacji mojego profilu.



MUZYKA





Jacy są Wasi ulubieńcy kwietnia?


You May Also Like

30 komentarze

  1. Bardzo ciekawy post... Mi też w tym miesiącu bardzo pomogła szczotka TANGLE TEEZER
    Zapraszam do mnie:
    www.poprostuja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oo moja ulubiona herbata <3

    http://momentforme-jessica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham 'Stiches' oraz '7 Years' <333
    Zapraszam do nas,może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com
    Pozdrawiam kochana i 3maj się cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Również pozdrawiam :-*

      Usuń
  4. Ciekawe produkty:) Muszę koniecznie wypróbować ten olejek;)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widze, że nie tlyko ja szaleję za zieloną herbatą haha :))

    Mogłabys poklikać u mnie w ostatnich postach? Będę bardzo wdzięczna ♥♥♥
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni ulubieńcy! Zielona herbata <3 7 years <3

    ♥ Pozdrawiam ♥
    Mój Blog :) ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Pantene moje bustwo! :)
    Bardzo, ale to bardzo lubię te produkty. Zielona herbata idealnie działa na moje samopoczucie :*
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetni ulubieńcy! :)

    Zapraszam do mnie!
    Mogłabym też prosić o kilka kliknięć w nowym poście? Oczywiście, jeśli coś Ci się spodoba. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  9. E tam, dopiero 1 maja był więc nie jakoś bardzo spóźnione. :D

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetni ulubieńcy! 7 years <3

    http://patrvcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim kwietniowym ulubieńcem również będzie zielona herbata, ale cytrynowa! Jeśli nie próbowałaś to koniecznie musisz!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. ta herbata jest przepyszna!:*

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. słyszałam o tym olejku do włosów :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. od dłuższego czasu planuję zakup tego olejku ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam perfum z adidasa w wersji niebieskiej i jest świetny :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie muszę wypróbować ten olejek!
    Jeśli chodzi o moich ulubieńców to w kwietniu powróciłam do albumu Trilogy The Weeknd i zakochałam się w nim na nowo:)

    Zapraszam do siebie littlecarmenxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajni ulubieńcy! Ja też bardzo lubię serial "Singielka". Musze nadrobić kilka odcinków :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!