TASTY AND FAST SNACKS TO SCHOOL / WORK

by - 11:38



Cześć Wam :)
Jak już zauważyliście po tytule dzisiaj zdrowy i smaczny post, czyli przekąski / śniadania na wiosnę / lato do szkoły / pracy (też to widzicie XD ...../....)
Przygotowanie ich nie zajmie Wam dłużej niż 15 minut i macie zupełnie wolną rękę jeśli chodzi o skład.Pokaże Wam po prostu co mi najbardziej smakuje ale to nie znaczy, że macie iść do kuchni i zrobić to samo.Możecie dodać do nich wszystko na co macie tylko ochotę.Odkrywajcie nowe smaki!Jako, że jestem kompletną łamagą w kuchni to jestem z siebie na prawdę dumna, że chociaż to mi wyszło i zapraszam Was do czytania dalej.Nie będę pisało krok po kroku jak co zrobić bo praktycznie wszystko jest na zdjęciach  :)



Na pierwszy ogień idzie przepyszny BANANOWO-POMARAŃCZOWY KOKTAJL.Muszę przyznać, że robiłam go pierwszy raz i nie miałam pojęcia jak będzie smakował, ale byłam miło zaskoczona, więc jeśli tylko macie jakąś "wolną" pomarańczę i banana w kuchni to koniecznie wypróbujcie.Wystarczy po prostu zblendować banana, pomarańczę i jogurt naturalny (może być mleko, ale koktajl będzie rzadszy).



JOGURT NATURALNY Z PŁATKAMI OWSIANYMI I BANANEM - to zdecydowanie najpożywniejsze ,  najszybsze i najzdrowsze śniadanie jakie znam.Potrzebujemy jogurt naturalny*(może być inny, ale naturalny jest najzdrowszy), płatki owsiane i owoce.Możemy też na koniec polać całość miodem.


Teraz czas na najdłuższy punkt programu....mowa tu o KAKAOWYCH NALEŚNIKACH Z DŻEMEM i PO PROSTU NALEŚNIKACH Z OWOCAMI (?).Mam nadzieję, że każdy wie jak się robi naleśniki (jaka, mąka, mleko, woda......oczywiście mogą być także naleśniki wegańskie, ale nie wiem jak się je robi), więc przejdę już dalej.Możemy zostać przy zwykłych naleśnikach......albo dodajemy do ciasta trochę kakao i mamy kakaowe naleśnik......... więc gdy już je usmażymy możemy do nich dodać takie tylko owoce jakie chcemy.Ja postawiłam na dojrzałe kiwi (jak jest nie dojrzałe to jest gorzkie...blee  XD ) i dżem.Morzemy je także zamiast cukru pudru polać miodem.   ;)




To już wszystko  :)   Dajcie znać jak podobał się Wam ten post  :)

You May Also Like

24 komentarze

  1. Naprawdę bardzo ciekawe pomysły.
    Co ważne- nie są czasochłonne i naprawdę proste.
    Muszę koniecznie zrobić sobie taki koktajl :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pomysły ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie posty. Wszystko wygląda smakowicie. A tego typu koktajle owocowe wprost uwielbiam :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam naleśniki z owocami.
    joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. puuusznie :D
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No no ciekawe smakołyki :)
    Najbardziej zaciekawił mnie koktajl.
    Pozdrawiam
    http://ksosna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten naleśnik wygląda bardzo pysznie :')
    http://treamicii.blogspot.com/2016/05/co-jesli.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniaaam!
    https://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pychotka :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam owsianki - dla mnie to najlepsze rozwiązanie :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Koktajlu z banana i pomarańczy nigdy nie piłam, na szczęście mam je "wolne", więc posmakuję :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie piłam bananowo-pomarańczowego koktailu! Ale często pije bananowy :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam jeszcze o kakaowych naleśnikach, musze koniecznie spróbować!

    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę świetny post, super pomysły na pewno wypróbuję *,*
    Jak znajdziesz chwilkę to zapraszam do siebie ^^
    http://lone-gunmens.blogspot.com/2016/05/inspiracje.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  15. Supr post! Chyba zaraz pójdę zrobić sobie ten koktajl ^^
    zapraszam do mnie hipidaka.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne pomysły! Z koktajlu na pewno skorzystam! :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!