SOMETHING ABOUT ME

by - 02:53

Część kochani!
Dziś mam dla Was kilka faktów o mnie i odpowiem na pytania, które zadała mi jedna z Was w poprzednim poście, więc jeśli jesteście zainteresowani to zapraszam   ;)


1.Kiedy pije coś na zewnątrz zawsze zamykam jedno oko.
2.Zawsze przed snem (jeśli wiem, że wstanę np. o 8) liczę ile godzin będę spała.
3.Kiedy się stresuje zaczynam seplenić.
4.Nienawidzę mieć rozdwojonych końcówek i jak jakąś widzę to ją obcinam (?).....
5.Jedynymi butami, które mnie nie obcierają są tenisówki .......buty mojego życia  <3
6.Uwielbiam zapach świeżo skoszonej trawy. 
7.Nienawidzę odgłosu kładzenia czegoś na szkle.
8.Boje się pająków, chociaż od nie dawna już nie za bardzo.
9.Lubię matematykę.
10.Boje się schodów (to dłuższa historia.....)
12.Kocham psy i nie lubię kotów
13.Nie umiem się uczyć kiedy jestem sama w domu i jestem kompletnie nieogarnięta ......może to dlatego, że lubię być pomiędzy ludźmi.

Pytania

1. Twoje plany na przyszłość (zawód)?

-Mogłabym robić milion rzeczy na raz.Przechodziłam już chyba przez wszystkie zawody od weterynarza do nauczycielki matematyki ale jeśli miałabym wybrać to chyba kierowałabym się w stronę architektóre bo kocham tworzyć coś nowego.
2. Kraj, który chciałabyś zwiedzić?
-Podejrzewam, że tak odpowiada 95% nastolatek-oczywiście Ameryka!Od dzieciństwa marzy mi się ten kraj.
3. Jeżeli oglądasz, to Twój ulubiony serial?
-Jest to wspomniana już w ulubieńcach "Singielka".Strasznie lubię ten serial i ubolewam nad faktem, że kolejny sezon będzie dopiero za kilka miesięcy...


You May Also Like

13 komentarze

  1. Świetne fakty :D kilka moge przypisać do siebie: 2,6 i 4 :D
    Super post, pozdrawiam serdecznie, masz bardzo dobrego bloga.
    https://aleksisaliss.blogspot.com/ zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka z faktów mam takich samych. Chętnie posłucham czemu boisz się schodów ;)
    Zapraszam serdecznie na konkurs na moim blogu Tyburskajuliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś będzie okazja o tym opowiedzieć xD

      Usuń
  3. 2,6,8,12 - dokładnie cię rozumiem, mam tak samo haha (chociaż pająków boję się nadal :D)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog jest niesamowity! Z radością będę go odwiedzać! :) Bardzo ciekawy post, pod wieloma względami mam podobnie ;)

    Gdybyś miała ochotę na powieść o miłości i tajemnicach, zapraszam:

    kragksiezyca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jak jestem sama nie potrafię się uczyć xd
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 3,4 i 12 tak samo 😻 Mam
    http://mislie139.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post, miło się o Tobie trochę więcej dowiedzieć. :) Ja też uwielbiam zapach skoszonej trawy. Masz świetne włosy!

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!