MAGIC IS IN ADDITIVES

by - 23:52

Cześć misiaki!
Ile w jest w Waszej szafie jest ubrań, których nigdy nie nosiłyście bo coś Wam w nich nie pasowało?W mojej już nie ma prawie wcale.A dlaczego?Bo wyznaję zasadę, że nic nie może się zmarnować.Zawsze da się ocalić jakieś ubranie.Sukces jest w dodatkach i w tym co zrobimy z tymi ubraniami.Kto powiedział, że spodnie muszą być długie dopóki się nie zniszczą?Zawsze da się coś zmienić!

Fot.Martyna Buniowska







KURTKA: BERSHKA
BUTY: F&F
SPODENKI: DIY
BLUZKA: NEW YORKER
OKULARY: NEW YORKER


Jeśli macie chwilkę czasu to proszę Was o pytania do Q&A !

You May Also Like

29 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia, bardzo ładna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili, jeśli Ci sie spodoba zachęcam do obserwacji będzie mi bardzo miło :*
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Widzę, ze zdjęcia były robione w Gdyni :) Jeśli chodzi o marnowanie ubrań to nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Kurteczka bardzo fajna :D
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wybrałam się na małą wycieczkę nad morze no i zdjęcia są ;)

      Usuń
  3. świetny pomysł na przerabianie ubrań, ja osobiście mam wiele, których nawet nie używam

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia!:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam mnóstwo zbędnych ubrań :D Taki ze mnie chomik. Fajne zdjęcia :)

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładne zdjęcia *.*
    Oddaj urodę.
    Pozdrawiam kochana :*'
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie szafa pełna jest ciuszków których wgl nie noszę :D

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! Niestety mam wiele takich ciuchów, których nie noszę.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj bardzo wiele mam nie noszonych ubrań xd Muszę się ich pozbyć.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Pełno mam w szafie rzeczy, których wcale nie ubieram :) Chyba każda z nas tak ma. Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  16. Po przejrzeniu szafy niepotrzebnych rzeczy mam o wiele mniej ^^ Jednak akcje z obcięciem spodni wykorzystałam nie raz :D
    Piękne zdjęcia, i fajna stylizacja ^^
    Pozdrawiam cieplutko :**
    Veeluf
    www.veeluf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia są cudowne, świetne miejsce! :) No i Ty bardzo ładnie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!