HAY! COME ON SUMMER!

by - 05:48

Hej misiaki!
Dziś mam dla Was bardzo prostą stylizację.Zdjęcia (jeszcze z majówki) strasznie mi się podobają, ale to wszystko zasługa świetnego fotografa (Martynka :-* )!Zachęcam do zaobserwowania jej insta.
Serduszkujcie, komentujcie i wszystko!!!Hahaha, widzisz jaką Ci reklamę robię   XD

Majówka minęła mi na prawdę dobrze, ale niestety strasznie szybko...  :(
Zobaczcie efekty tej majówkowej sesji z Darią, Martyną, Karoliną i ze mną i dajcie znać jak Wam się podoba!

Fot: Martyna Buniowska














Hahaha...musiałam to dodać Kara    XD
BLUZKA: HOUSE
SPODNIE: TALLY WEIJL
KURTKA: BERSHKA
BUTY: ADIDAS



Mam jeszcze do Was prośbę!Chciałabym zrobić jakiś "TAG", Q&A, więc jeśli chcecie to zadawajcie do mnie pytania pod postem (może macie jakieś propozycję do tagu) !

Chciałabym także założyć snapchata ( w sumie to już mam tylko nie działa), więc już niedługo pewnie Wam podam  ;)

You May Also Like

12 komentarze

  1. Świetne zdjęcia :)
    Pytania:
    1. Twoje plany na przyszłość (zawód)?
    2. Kraj, który chciałabyś zwiedzić?
    3. Jeżeli oglądasz, to Twój ulubiony serial?

    Pozdrawiam!
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pytania! Pozdrawiam! <3

      Usuń
  2. Śliczne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Szczególnie to ostatnie trafia do mojego serducha :)
    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia. Ostatnie jest genialne haha

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe połączenie.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka/bluza w paski mi się podoba. Oglądając ostatnie zdjęcie na pierwszy rzut pomyślałam, że jest na nim żyrafa :O Haha
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć! Jestem na Twoim blogu przyznam się szczerze pierwszy raz, ale już na pewno nie ostatni! Bardzo mi się Podoba Twój styl pisania oraz zdjęcia. Zaobserwowałam i czekam na więcej postów. Mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!