CZY KAŻDA DZIEWCZYNA MUSI BYĆ TYPOWĄ NASTOLATKĄ !?

by - 06:58

Cześć kochani!
Zastanawialiście się kiedyś jak to jest być taką typową nastolatką? Ja osobiście nigdy aż do teraz.Myśląc o definicji  słowa "typową"każdy ma na myśli coś innego.
Czy to nie jest tak że każdy próbuje się dostosować do panującego w tym sezonie trendu?Jesteśmy skazani na kupno superstarów od których roi się na ulicy i trudno jest minąć osobę która ich nie posiada?

A co z własnym stylem?Czy to znaczy, że nie będziemy już nosić takich rzeczy które się mam podobają tylko takie które są modne?
Osobiście....nie mogę opowiedzieć że mój styl jest odmienny od innych ale wciąż go szukam z nadzieją, że w końcu znajdę.




A jaki jest wasz styl ?Podążacie za trendami ?


You May Also Like

9 komentarze

  1. Podążanie za modą nigdy nie jest całkowicie dobre, każdy powinien być tylko i wyłącznie sobą i nosić to, w czym się czuje dobrze! :)

    >mój blog<

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Teraz wszyscy są tacy "typowi". Warto mieć swój styl lub chociaż się starać o niego. Wystarczy że jedna znana osoba coś na siebie włoży i już wszyscy to mają. Nawet jeśli jest to zwłykła bluzka czy podarte spodnie.
    Tyburskajuliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to zastanawiam sie czy moda na podarte spodnie nie jest kwestią przypadku xD

      Usuń
  3. Podążam za modą, szczerze czasami jest to mega uciążliwe.. :/

    Mogłabyś poklikać u mnie w ,,KLIK,,, mega ważne :* http://macreateart.blogspot.com/2016/05/zakupowy-haul-recenzja-szamponow-i.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój styl zmienia się tak, jak trendy :)
    I zwykle podobają mi się te modne rzeczy, aczkolwiek nie wszystkie.
    Chyba jestem tą odsuniętą, niefajną nastolatką, która właśnie nawet nie ma Nike Air Mx czy Superstarów :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Styl każdy musi sobie wypracować ale najważniejsze to dobrze czuć się we własnej skórze ;) Mnie zawsze wszyscy kojarzyli z białym kolorem i tak mi zostało ^^
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Veeluf
    www.veeluf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sądzę dokładnie tak samo jak ty. Podążanie za trendami nie jest złe,ale bez przesady. Nie podąrzam za modą krok w krok. Warto być orginalnym chociaż czasami, aby niepokazać, że jesteśmy kolejną co drugą osobą, która nosi superstary. Zapraszam: http://pasjealifasion.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!