#1 POMOCNA - JAK DODAĆ PIOSENKĘ DO POSTA ?

by - 23:20

Cześć pomidorki !
Chciałabym rozpocząć tym postem taką mini serię.Wiem jak trudno jest na samym początku z blogiem (w sumie to nadal dopiero zaczynam) dlatego chciałabym może komuś pomóc.Nie jestem jakoś super obeznana w tych wszystkich kodach html ale może komuś pomogę.Oczywiście wszystki posty z tej serii będą dotyczyć sieci (?) blogspot.

Zaczynamy od wyszukania naszej piosenki na YouTube.Następnie klikamy w UDOSTĘPNIJ / UMIEŚĆ NA STRONIE i kopiujemy tekst który pojawia się w ramce.





Wchodzimy na blogspot / post, przełączamy u góry na HTML i wklejamy skopiowany wcześniej tekst.Jeśli napisaliście coś wcześniej w tym poście to po prostu wklejacie ten tekst w miejscu w którym chcesze żeby pojawiła się piosenka.

Teraz możecie zmienić wielkość "ikony" piosenki jak tylko chcecie zmieniając podkreślone na niebiesko cyfry.Ja akurat wybrałam 30x750 tworząc pasek (na pewno już taki widzieliście).


To już wszystko na dziś.Za jakiś czas pojawi się kolejny taki post.Dajcie znać jeśli chcielibyście zobaczyć jak zrobić coś konkretnego co pojawiło się na moim blogu (pamiętajcie, że nie jestem informatykiem i pewnych rzeczy jeszcze sama nie wiem).


You May Also Like

6 komentarze

  1. Świetny post :)
    Zapraszam do mnie http://t-beyourself.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :)
    Zapraszam do mnie http://t-beyourself.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również pozostawiam!

      Usuń
  3. Bardzo przydatny post! :)
    Z pewnością skorzystam z Twoich porad.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!