TYPICAL LAZY DAY

by - 04:28

Hej!
Pewnie czasem macie taki dzień, że nawet nie chce się Wam wstać z łóżka.....no pewnie!Każdy tak czasem ma.Kiedy już mam taki dzień to zazwyczaj ubieram jakąś luźną bluzkę, oczywiście najwygodniejsze na świecie leginsy i robię sobie luźnego warkocza. Nakładam krem do twarzy i jakiś ochronny balsam do ust ;)


Chciałabym Wam pokazać kilka sposobów na nudę, aby całkowicie nie zmarnować tego dnia ;)


1.KSIĄŻKA
Kiedy nie mamy co robić każda czynność może być fajna, więc sięgnijcie po książkę którą chcieliście przeczytać, a np.nie mieliście czasu.Może akurat się Wam spodoba :)Jeśli chcecie żebym napisała post o jakiś polecanych przeze mnie książkach to piszcie.


2.MUZYKA
Kto nie lubi słuchać muzyki!?Może odkryjecie swój talent do tańca?


3.ĆWICZENIA
Jeśli nie macie na nic ochoty to spróbujcie poćwiczyć.Kiedy już skończycie na pewno będziecie dumni ,że zaczęliście ;)...... (hahaha.... Wika siłacz XD) 


4.SPA
Zróbcie coś dla siebie!


5.PAZNOKCIE
Pomalujcie sobie paznokcie.Może to będą najładniejsze w życiu paznokcie jakie pomalujesz ;p.. Odsyłam Was do mojego drugiego bloga. Może znajdziecie tam jakąś inspirację ----->KLIK 
(Nie będę pokazywać nazw ,bo mi nie płacą.Jeśli chcecie, to pytajcie w komentarzach lub na asku)


6.DIY
Zróbcie coś kreatywnego.Zmieńcie wystrój swojego pokoju!Może obudzicie w sobie duszę artystyczną ...


7.PORZĄDKI
Może to nie jest najciekawsze zajęcie na świecie, ale zawsze jest dobra pora na zrobienie porządku w swojej szafie.



Mam nadzieję, że pomogłam Wam chociaż trochę wykorzystać ten dzień    :-)



You May Also Like

1 komentarze

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!