OOTD:MONDAY

by - 07:00

Cześć kochani!
Dziś chciałabym zapoczątkować taką "serię"....nie wiem czy można tak to nazwać, ale cóż.Od poniedziałku do piątku (po południu, bo nie dam rady wstawić rano) w tym tygodniu będzie pojawiać się stylizacja na dziś.Jeśli jesteście ciekawi co pojawi się na moim blogu to zachęcam do obserwowania  ......  :)

Mam na sobie moje ukochane granatowe spodnie z Tally Weijl (najlepszy sklep na świecie-jeśli chodzi o spodnie), jasno-różową bluzkę z House, jeansową kurtkę,którą kupiłam dwa dni temu w Bershka (nie wiem jak to odmienić <3 ),więc jeśli się Wam spodoba to biegnijcie do sklepu .....powinna jeszcze być(jak coś to kosztowała 80 zł ,więc jak na jeansową kurtkę to naprawdę nie dużo) i już dobrze Wam znane jasno zielone tenisówki z Sin-Say'a.Mam baaaaaardzoooo dużo zdjęć i jak je robiłam to miałam głupawkę...nadal mam..........faworki!   :)















You May Also Like

0 komentarze

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!