JAK WYKORZYSTAĆ KAŻDY DZIEŃ W 100%

by - 06:10

Cześć pomidory!

Dziś przychodzę do Was z takim bardzo luźnym postem o tym jak nie zmarnować swojego życia!Mam nadzieję, że się Wam spodoba i przyjmiecie go z dystansem ....   :)


1.Wstańcie wcześnie.To logiczne!Kiedy wstaniesz wcześniej w dzień wolny będziesz mógł szybciej zrobić rzeczy, które miałeś przeznaczone na ten dzień np. sprzątanie pokoju.Kiedy już skończysz będziesz miał mnóstwo wolnego czasu np. ........na jedzenie....Ale wiadomo......JAK WSTAĆ WCZEŚNIE KIEDY ŚPIMY PO PIĘĆ GODZIN??!!Musicie znaleźć swój optymalny czas snu i się go trzymać.Kiedy jesteście wyspani od razu Wasz poranek może być inny i starczy Wam sił aż do wieczora!

2.Nie marnujcie czasu na bezużyteczne czynności!Wiem to nie jest łatwe ....jestem tego przykładem bo sama  aktualnie siedzę przed komputerem...ale... ten ...no.... Nie przeraża Was to, że spędzamy dziennie po kilka godzi przed telewizorem!?Plus- minus.......rocznie (Wika matematyk) --->1095 godzin!!!! A można by spożytkować ten czas na jedzenie!!!!

3.Róbcie to co sprawia Wam radość!Jak obliczyłam przed chwilą,rocznie około tysiąc godzin spędzamy na bezużytecznych czynnościach, kiedy w tym czasie moglibyśmy realizować swoje pasje....grać w siatkówkę, tańczyć, śpiewać, ......wyjechać w Bieszczady?!

4.Spotykajcie się z przyjaciółmi, nie bójcie się poznawać nowych ludzi!Wiem, że dla niektórych to niełatwe.Sama nie jestem takim typem człowieka ,żeby podejść do kogoś na ulicy i powiedzieć..."Cześć!Wiktoria jestem." ...no bez przesady...ale wiecie o co chodzi. Pamiętajcie!Wspomnień nie da się kupić!

5.Nie bójcie się zmian!Pomyślcie tylko...jakie życie było by nudne, gdyby każdy Wasz dzień wyglądał tak samo!?Nie pozwólcie na to żeby było monotonne!






JAK ZMARNOWAĆ SWÓJ KAŻDY DZIEŃ?

1.Zawsze wstawaj po dwunastej!Pomyśl !Jakie życie może być piękne kiedy śpisz po trzynaście godzin?Przecież kiedy już wstaniesz nie musisz jeść śniadania bo zaraz masz obiad, już raczej nic nie zrobisz bo będziesz tak rozleniwiony, że nic Ci się nie będzie chciało i każdym kolejnym dniem kompletnie nic nie wniesiesz do swojego życia......Ach!Cudownie, prawda!?

2.Codziennie poświęcaj co najmniej trzy godziny na oglądanie telewizji + jakieś dwie na komputer!Przecież życie bohaterów tamtego serialu jest o wiele ciekawsze niż moje!!!A co będzie jeśli nie zdobędę dziś wszechmogącego pierścienia mocy ukrytego gdzieś w jaskini smoka, albo nie zobaczę nowego zdjęcia profilowego Justunki z 3c??? 

3.Rób to co jest dla Ciebie najwygodniejsze!Co z tego, że wcale nie lubię grać w piłkę?Wszyscy z klasy grają!

4.Siedź całymi dniami w kącie nie odzywając się do nikogo ani słowem!A co będzie jak jeszcze powiem coś głupiego!?

5.Trzymaj się cały czas tego samego!Jak coś zmienię to może być jeszcze gorzej niż jest teraz.....i co wtedy !?

-A może akurat będzie lepiej niż było???   
.
.
.
.
-Nie. 







Wiem, że ten post pewnie nic nie wniesie do Waszego życia i właśnie zmarnowaliście jego 5 minut, ale miło, że przeczytaliście te wypociny   :-p

You May Also Like

12 komentarze

  1. Miłego dnia :)
    Obserwujemy ? :) Daj znać u mnie.
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, tobie również :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zmarnowałam 5 minut mojego życia :D
    Niby znamy te sposoby, które tutaj wymieniłaś, ale często o nich zapominamy więc fajnie, że o tym napisałaś :)
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nawet nie wiesz jak miło mi jest czytać taki komentarz <3!

      Usuń
  4. Świetne rady! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wstaję wcześniej niż moi znajomi a oni się później dziwią skąd ja biorę czas na wszystko. Do punktu drugiego-przecież można jeść podczas oglądania :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to jasne! Zawsze jest dobra pora na jedzenie!!! XD

      Usuń
  6. to smutne kiedy chcesz wstać o 12 żeby się wyspać, ale jednocześnie nie chcesz marnować dnia xdd
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak.... Dzień tak szybko mija :'( XD

      Usuń
  7. Ja to nawet w weekendy budzę się sama z siebie najpóźniej o 8 :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt, poranne wstawanie wydłuża znacznie dzień, ale weź mi to wytłumacz o 7 rano, kiedy smacznie śpię :D

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!