HAUL

by - 08:38

Oficjalnie WITAM WAS na pierwszym "holu" zakupowym!
Nie no ...to mi nie pasuje........Cześć kochani!
Dziś przychodzę do Was z takim małym holem?Haulem?Po prostu zrobiłam zakupy.Nie są to same kosmetyki ale jeśli kogoś to interesuje to zapraszam do przeczytania   :)





1. Pierwszą rzeczą jaką kupiłam już jakiś czas temu i zdążyłam już trochę przetestować jest olejek do włosów z Pantene.Na razie mogę powiedzieć, że fajnie wygładza i ślicznie pachnie.


2.Drugą rzeczą jest, a w sumie są to dwie rzeczy, czyli choker tattoo-naszyjnik i bransoletka.Moim zdaniem bardzo fajnie wyglądają i mogą podkreślić każdą stylizację.Kupiłam je w C&A i kosztowały około 15 zł.


3.Kolejną rzeczą jest maska do włosów z Bingospa.Szczerzę mówiąc to liczyłam, że znajdę maskę z Kallosa bo słyszałam o niej same pozytywne opinie ale nie mogłam jej znaleźć, więc piszcie gdzie można ją stacjonarnie kupić!!!Wzięłam tą maskę bo zaciekawiły mnie te algi, więc zobaczymy jak będzie się sprawować.


4.Ostatnią włosową rzeczą jest odżywka do włosów z Garniera.Pokochałam pomarańczową wersję z tej serii i mam nadzieję, że ta też przypadnie mi do gustu.


5.Kupiłam także kolczyki.Było ich bardzo dużo, więc podzieliłam się z moją przyjaciółką.Kupiłam je w House i moim zdaniem są świetne choć są bardzo proste.


6.Ostatnia z wszystkich kupionych rzeczy są perfumy Adidas Get Ready.Już kiedyś je miała i bardzo mi się spodobały, więc postanowiłam je kupić jeszcze raz.Mają bardzo słodki, kwiatowy zapach, więc jeśli też tak jak ja jesteście zwolenniczkami takiej "nuty zapachowej" to na pewno Wam się spodobają.Moim zdaniem są idealne na co dzień w szczególności za tą cenę bo kosztują do 40 zł.Jeszcze na koniec chciałabym się was spytać czy polecacie jakąś fajną mgiełkę na lato?





A wy ?Mieliście któreś z tych produktów?Jeśli tak....to podzielcie się waszą opinią na ich temat w komentarzach  :)





You May Also Like

22 komentarze

  1. Nie miałam nigdy tych produktów :)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy sobie kupiłaś :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam odżywkę do włosów z Garniera - super ‼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam ją dzisiaj i daje bardzo fajny efekt - polecam!

      Usuń
  4. Świetny haul. Te perfumy z adidasa mają bardzo ładny zapach. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny haul, nie miałam tych produktów
    ale wąchałam te perfumy, są świetne :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie :
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te produkty do włosów z Pantene <3

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy!!

    kochana pozdrawiam i zapraszam MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Maskę z Kallosa można dostać ostatnio w naturze :)
    U mnie w galerii poza tym są stoiska kosmetyczne, gdzie też je można spotkać, rozejrzyj się, może u Ciebie jest też coś podobnego.

    Szalona Perfekcjonistka - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dzięki, na pewno zajrzę do natury w najbliższym czasie :*

      Usuń
  9. Jeszcze nic z tych rzeczy nie miałam :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie testowałam jeszcze żadnych rzeczy, ale z chęcią wypróbuję ten olejek do włosów ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny haul! Miłego dnia!


    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam perfumy z adidasa :)

    Zapraszam do siebie. Jeśli spodoba Ci się mój blog, będzie mi miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyszło! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Adidas get ready- mam taki antyperspirant. Perfumy z tej seri ma moja przyjaciółka: s super!
    Fajny houl. Zapraszam:
    http://pasjealifasion.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!