DIY-CASE

by - 01:19

Case DIY, czyli nie róbcie tego w domu...


Cześć kochani!
Dziś mam dla Was Do It Youtself, czyli nic innego jak ZRÓB TO SAM! Jest to zupełnie spontaniczny post ale moim zdaniem takie są najlepsze.Natchnęło mnie do zmienienia trochę jednego z moich caseów, który już troszkę mi się znudził, a że robiłam poprzednie dzieło (tak jak i to) lakierami do paznokci, to po prostu wystarczyło zmyć to zmywaczem do paznokci.Taka opcja jest według mnie najlepsza bo kiedy już się Wam znudzi, bez problemu będziecie mogli zacząć od nowa.


Żeby już nie przedłużać zaczynajmy....

POPRZEDNI WYMYSŁ MOJEJ WYOBRAŹNI     XD


A teraz robimy.....................................haha! O nie.......jeśli myśleliście, że pokaże Wam krok po kroku to jesteście w błędzie.To jest Wasza obudowa i to wy decydujecie jak to będzie wyglądało!Case przedstawiony na zdjęciach jest tylko propozycją i nie musi się podobać każdemu.
Pamiętajcie!Dajcie się ponieść wyobraźni.....najważniejsze żeby Wam się podobało!   :)
.
.
.
.
Oczywiście jeśli kogoś by to jednak interesowało to........




Jeśli chodzi o ten "mini kosmos" to najpierw narysowałam słońce (które tak na prawdę na początku miało
być emotikonką ale cóż XD ) potem na zwykłą gąbkę nałożyłam trochę fioletowego i brokatowego lakieru i odcisnęłam (?) na obudowie (chyba wiecie o co chodzi), następnie narysowałam statek i te "ala gwiazdy"  
XD





Przyznam, że jest trochę chaotyczny (nie oszukujmy się....jest taki jak ja) ale mimo to, podoba mi się   ;)


Próbowaliście kiedyś zrobić case w domu? 

Jeśli nie, to koniecznie spróbujcie!To świetna zabaw i duże pole do popisu   ;)

Zapraszam Was także (skoro już jesteśmy w tym temacie -case -->telefon -->aplikację XD ) na moje social media jak i profil na vinted :)

IG-KLIK            ASK-KLIK


Zbliża się także majówka, więc myślę, że niedługo wybiorę się na jakąś sesyjkę (niedługo stylizacja)  XD

You May Also Like

9 komentarze

  1. bardzo kreatywnie, super wyszedl ci ten kosmos! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, sama miałam chęć jakoś zrobić swój case ;D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalnie i pomysłowo :)

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny case :)
    http://blog-na-calego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wykonany case :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/
    snapchat - meowtix

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!